پروین: من توصیه‌ای به رامین درباره تیم آینده‌اش نکردم/  او می‌تواند به هر تیمی که علاقمند جذب اوست، برود

پروین: من توصیه‌ای به رامین درباره تیم آینده‌اش نکردم/ او می‌تواند به هر تیمی که علاقمند جذب اوست، برود

توضیح پروین درباره صحبتهایش درخصوص تیم آینده رامین رضائیان
به گزارش سایت پیروزی دیلی، عده‌ای از صحبت‌های من برداشت درستی انجام ندادند. منظور من این بود که فوتبال در دنیا حرفه‌ای شده و هر بازیکنی می‌تواند هر انتخابی که می‌خواهد انجام دهد. البته من توصیه‌ای به رامین درباره تیم آینده‌اش نکردم، بلکه منظور من این بود که او به عنوان یک بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود. او می‌تواند به ذوب‌آهن، سپاهان،‌تراکتورسازی یا هر تیمی که علاقمند جذب اوست، برود چون بازیکن آزاد است و کسی نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. 

متاسفانه از صحبت‌های من برداشت درستی نشده است. همه حرف من این بود که در دنیای امروز فوتبال بازیکنی نمی‌تواند بدون تیم باشد.

رامین رضاییان

علی پروین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی