پروین: پرسپولیس اصلاً نباید نفت را آسون بگیره

پروین: پرسپولیس اصلاً نباید نفت را آسون بگیره

تحت هر شرایطی نظرات کارشناسی‌اش قابل قبول است و به دل همه می‌نشیند.
به گزارش پیروزی دیلی، با مرد چشم‌تیله‌ای فوتبال ایران حرف زدیم. علی‌آقا این بار کمی محتاطانه به اظهار نظر پرداخت و با خبرورزشی گپ‌و‌گفتی خواندنی داشت. 

* پرسپولیس را در این دو هفته چطور دیدید؟

 پرسپولیس خیلی خوب بوده و لیگ را عالی شروع کرده که نتیجه‌اش هم کسب 6 امتیاز از 2 بازی اول بود. این شروع پرقدرت قوت قلب خیلی خوبی برای همه طرفداران و خود ما محسوب می‌شود اما از الان نمی‌توان حرفی از آینده زد. 

* به گواه بعضی‌ها، پرسپولیس لیگ هفدهم برخلاف فصل قبل تیمش را بهتر بسته. 

به نکته خوبی اشاره کردید. پرسپولیس فصل قبل واقعاً روی نیمکتش بازیکن شش‌دانگ نداشت که یکی از مشکلات اصلی‌اش بود و این فصل با برطرف کردن آن شرایطش خیلی خوب شده اما فعلاً مشکل مالی کمی بچه‌های پرسپولیس را اذیت می‌کند. 

* شجاع‌ خلیل‌زاده در حملات تیمش خصوصاً ضربات ایستگاهی ضربه سر و حتی گل می‌زند اما در گل زده تراکتور مقصر بود با این وجود فکر نمی‌کنید سیدجلال باید برگردد؟!

 ببین از اون سؤالای پیچوندنی از ما نپرس! مدافعان پرسپولیس همگی خوب هستند و سیدجلال هم حتماً مشکل داشته که برانکو در دو هفته اول از او استفاده نکرده است. هم شجاع و هم سیدجلال خوبند ولی در مورد بازی کردنشان فقط این برانکو است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.

* پرسپولیس می‌تواند از پس نفت برآید؟

حمید درخشان با وجود مشکلات زیادی که در نفت داشت در دو هفته اول نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرد. پرسپولیس هم بازی حساسی پیش رو دارد و به نظرم اصلاً نباید این تیم را دست‌کم بگیرد. نفت مشکلات زیادی دارد اما به قول ما فوتبالی‌ها مقابل پرسپولیس، «کت‌بسته» نخواهد بود. 

* آخرین سؤال‌مان در مورد بازی تیم ملی با کره جنوبی است و اینکه چه شرایطی را برای تیم ملی کشورمان در جام جهانی روسیه پیش‌بینی می‌کنید؟

 بازی ایران و کره که همیشه سخت و حساس بوده اما از آنجا که تیم ما صعود کرده بدون بار روانی مقابل کره بازی می‌کند که این مسئله خیلی به تیم ملی ما کمک خواهد کرد. دغدغه‌ اصلی من و مردم به حضورمان در جام جهانی باز می‌گردد. دل ما نباید فقط به این خوش‌ باشد که به جام جهانی رفته‌ایم بلکه باید تمام نیرو‌ی‌مان را صرف حضور پرقدرت در جام جهانی کنیم. من فکر می‌کنم هر چه به جام جهانی رفتیم و چهارم شدیم بس است این‌بار باید از گروه‌مان صعود کنیم و حداقل یک پله از رده چهارمی بالاتر برویم. مطمئناً این‌طوری جام جهانی روسیه هم برای مردم ما حال و هوای بهتری خواهد داشت.

علی پروین

پرسپولیس-نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی