پست اجباری برای وحید امیری در پرسپولیس

پست اجباری برای وحید امیری در پرسپولیس

با محرومیت مهدی طارمی باید منتظر تغییر پست اجباری مجدد برای وحید امیری در ادامه فصل ماند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، وحید امیری فصل شانزدهم را در شرایطی در پرسپولیس پشت سر گذاشت که با توجه به حضور تنها دو مهاجم در ترکیب این تیم (علی علیپور و مهدی طارمی) با تغییر پست از سوی برانکو ایوانکوویچ همراه شد تا در پست مهاجم زوج این دو بازیکن را به تناوب شکل دهد.


وحید امیری البته در تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش در پست موردعلاقه‌اش در سمت چپ میانی به کار گرفته می‌شود و سرمربی پرتغالی کاملا به او اعتقاد داشت. مساله‌ای که در سال منتهی به جام جهانی در ابتدای فصل هفدهم یکی از مباحث بحث او با برانکو ایوانکوویچ نیز بود و امیری از سرمربی پرسپولیس درخواست کرد برای حفظ جایگاهش در تیم ملی از او در پست وینگر سود ببرد. اتفاقی که از اوایل فصل تاکنون نیز رقم خورده است اما اکنون به نظر می‌رسد با توجه به شرایط متفاوت سرخپوشان شاید این قول و قرار برهم بخورد.


پرسپولیس اکنون مهدی طارمی را به مدت چهار ماه به دلیل محرومیت از سوی فیفا در اختیار نخواهد داشت و این مساله می‌تواند برانکو ایوانکوویچ را با توجه به کمبود نیروی تهاجمی در خط حمله‌اش به صرافت سود بردن از امیری در خط حمله بیندازد. سود بردن از علیپور و گادوین منشا باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ برای جریان بازی نیز نیروی دیگری را در اختیار نداشته باشد. حضور وحید امیری به عنوان زوج یکی از این دو مهاجم سرمربی پرسپولیس را در این مقطع قادر خواهد ساخت تا در جریان بازی نیز تغییرات مدنظر برای دستیابی به نتیجه لازم را را نیز شکل دهد و این پست اجباری در غیاب مهدی طارمی یکی از راه‌های برون رفت پرسپولیس از این خلا بزرگ می‌تواند تلقی شود.

امیری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی