پشت پرده خبر استعفای مدیرعامل پرسپولیس

پشت پرده خبر استعفای مدیرعامل پرسپولیس

صبح امروز رسانه هاى ورزشى خبر از استعفاى على اکبر طاهرى، مدیر موفق باشگاه پرسپولیس دادند، خبری که البته حقیقت ندارد و طاهری به هیچ وجه استعفایی به کسی اعلام نداشته است.

به گزارش پیروزی دیلی،، اصل این خبر البته چیز تازه اى نیست و به نظر در ادامه مجادلات دو ماه گذشته ى   باشگاه پرسپولیس و معاون وزیر ورزش به بیرون درز کرده تا در نهایت اتفاق مدنظر مخالفان طاهری رقم بخورد.


در شرایطی که بلافاصله بعد از انتشار خبر، معاون وزیر ورزش هم این خبر را تکذیب کرد، شایعات حکایت از این دارد که مباحث مربوط بهاسپانسر پیامکى پرسپولیس و دخالت معاون وزیر ورزش و اصرار او به عقد این قرارداد باعث ادامه تکدر خاطر طاهرى شده و او براى روشن شدن مساله چاره اى جز موقعیت تعیین تکلیف نمى بیند. وى که البته مشکل مربوط به بازنشستگى را نیز دارد، باید از مجوز وزارت ورزش استفاده کند که این مجوز علیرغم قول هاى پیاپى هنوز به وى تحویل نشده است. او که با پرسپولیس به جمع هشت تیم لیگ قهرمانان رسیده و فصلى کاملا موفق را در رقابت فوتبال ایران پشت سر گذاشته است، براى تقویت تیم، تمدید قراردادها و همچنین ادامه همکارى با برانکو ایوانکوویچ  به نظر قطعى وزیر در خصوص خود دل بسته است.


طبعا اگر وزیر ورزش مایل به ادامه همکارى طاهرى و پرسپولیس و ثبات مدیریتى در این باشگاه پرطرفدار باشد، موانع را از پیش پاى طاهرى برخواهد داشت و در غیر اینصورت در تصمیماتى که طى روزهاى آینده براى هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گرفته مى شود، تغییراتى رخ داده و پست طاهرى نیز با تغییراتى همراه شود. اتفاقى که البته در شرایط فعلى و موفقیت آمیز پرسپولیس بعید است به مذاق طرفداران این تیم خوش بیاید.

نکته جالب در خصوص عملکرد مسوولان وزارت ورزش، موضوع عدم تمایل او به همکارى با اسپانسر است که به زعم باشگاه پرسپولیس در انجام تعهدات خود کوتاهى داشته  و مشکلات مالى انتهاى فصب نیز به دلیل همین مساله گریبان سرخپوشان را گرفت . اما شخص معاون وزارت ورزش که در زمان مدیریت خود در فدراسیون نیز با این اسپانسر همکارى مى کرد مصر به تجدیدقرارداد و ادامه دو ساله آن است  که این مساله براى طاهرى قابل درک نیست. مدیرعامل پرسپولیس در ابتدا خواستار تسویه حساب اسپانسر که رقمی سنگین به باشگاه بدهکار است و بعد در خصوص ادامه کار تصمیم می گیرد. اما اسپانسر انتظار دارد همانطور که استقلال طلب خود را بخشیده و خواستار ادامه همکاری است، پرسپولیس هم در همان مسیر قدم بردارد که البته طاهری به هیچ حاضر این کار نیست و زیر بار آن نرفته است.


حالا و با انتشار خبر استعفا که قطعا از طرف طاهری نبوده، مشخص می شود اراده ای در بخشی از ورزش ایران به دنبال پایان کار مدیرعامل پرسپولیس است کما اینکه در دو هفته گذشته هم تحرکاتی جدی برای جایگزینی افرادی امتحان پس داده به جای طاهری صورت گرفته که وزیر ورزش با حضور آنها موافقت نکرده است. در نهایت انتظار هواداران پرسپولیس از مسعود سلطانی فر تعیین تکلیف سریع در این مورد است. اینکه آیا سرنوشت موفق‌ترین باشگاه فوتبال ایران در این فصل قربانی اعمال نفوذ گروهی می شود که خواستار سود مالی بی حد و حصر از پرسپولیس و البته استقلال است؟


استعفای طاهری

پشت پرده

مهدی یزدی :
۱۰ خرداد ۹۶
سلام پول هوادارنباید شکم سامانه همراه اول رو پرکنه اینها همینطور مشترکین رو می دوشن این پول حق الناسه و فقط جهت یاری تیم محبوبمون هست. البته اگه کسی حق الناس سرش بشه.
فرزانه :
۱۰ خرداد ۹۶
سلام ماساسنامه سی نودپشتیبانی کردیم که باشگاه جیبش پرشه وبتونه خودکفاشه تاباشگاهامون توآسیا مدعی بشن وعابروی ازدست رفته ایران وبرگردونن و انقدراین عربانگن تیمای نداروبی امکانات ایرانی حالا یه مشت ازخدابی خبرمیخوان حق این باشگاه وبخورن زرشک. این نون تو خون ما زدن و خوردنه.اگه مدیریت تغییرکنه و نگذارید طاهری به کارش ادامه بده و حق پرسپولیس وندید باورکنید میشه عین زورگیری.  خدا ازسر اوناییکه حق ماوتنهادلخوشیمون پرسپولیس و میخورن نگذره اسپانسردزد نمییییبخواایم
کیوان :
۱۰ خرداد ۹۶
این آقایون که این همه از طریق رسانه ملی اعلام میکردن که مبالغی که مردم جهت حمایت و طرفداری از تیمهای مورد علاقشون به این سامانه از طریق پیامک ارسال میکنن همش تو جیبه باشگاهها میره .چی میشه گفت به اینا همه کار دارن میکنن دزدی تو روز روشن همینه واقعأ که واسه چی باید اینجوری باشه مگه قانون وجود نداره .
آرمین :
۱۰ خرداد ۹۶
بخدا استقلال و پرسپولیس فرقی نداره.ما فقط وقتی میتونیم نفس بکشیم که یه عده دست از سر تیممون بردارن.آخه جناب معاون وزیر که با کلی دله دزدی به همین مقام رسیدی جان عزیزت بیا و از یه جای دیگه جز این دوتا تیم پول بدزد.اینا عشق یه ملتن.اینا هویت ملی هستن.تا حالا کجا بودی برادر من...برو همونجا به اعمال کثیفت ادامه بده.از شما به هیچ جا خیری نمیرسه چه برسه به فوتبال.  برو و شر مرسان.ممنون
متین آذر :
۱۰ خرداد ۹۶
اگر قرار بر بذل و بخشش باشد لطف مدیران پرسپولیس اعلام کنند تا ما هواداران تکلیف خودمان را بدانیم, ما ان پول را صرفا برای کمک به باشگاه پرداخت می کنیم نه برای مفت خوری عده ای رانت خور و قلدر, من که شخصا حلال نمی کنم اگر باشگاه طلب خودش را ببخشد
فاطمه :
۱۰ خرداد ۹۶
لطفاشما روزنامه پیروزی به نمایندگی از هواداران پرسپولیس حتما این موضوع دریافت طلب پرسپولیس از سامانه ۳۰۹۰ پیگیری کنید و در روزنامه و کانال تون اطلاع رسانی کنید اگه قراره پولی که برای حمایت تیم خود میدیم توجیب افراد دیگه ای بره ما این سامانه رو تحریم میکنیم و همون پولو میشه مستقیم به حساب باشگاه واریز کنیم 
سپهر :
۱۰ خرداد ۹۶
سلام
در خبرها هم آمده بود که ۳۰۹۰ خواستار بخشش ۲۰ میلیارد شدن
پولی که مردم و طرفدارها، بخاطر پرسپولیس دادند، نه اعضا و مدیران این سامانه. 

با اشکالات و نواقص فنی هم که بارها پیش میآمد و شارژ خودسرانه انجام میشد و از حساب ما کسر میشد. 

لطفا پیگیری بفرمایید و این موضوع رو در روزنامه هم اطلاع رسانی کنید

که عدم پرداخت پولی که هواداران با هدف حمایت از تیم پرداخت کردند، با برداشت و دست درازی در حساب بیت المال، هیچ تفاوتی ندارد. و بنده به عنوان یک هواداران، به هیچ عنوان راضی نیستم. 

با تشکر
موسوی
صبا :
۱۰ خرداد ۹۶
لعنت به بدخواه پرسپولیس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی