پلن‌های جدید برای گلزنی منشا

پلن‌های جدید برای گلزنی منشا

گادوین منشا در پیکان به قدری گل به ثمر رساند که توانست به پرسپولیس راه یابد، آن هم با یک قرارداد سرسام‌آور اما معلوم نیست چه بلایی بر سر این بازیکن آمده که چشمه گلزنی‌هایش در لیگ ایران خشک شده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، او بعد از گلی که در هفته دوم مقابل تراکتورسازی به ثمر رساند، دیگر در لیگ برتر برای پرسپولیس گل نزد و این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد. البته عملکرد او در جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب و مؤثر بود ولی مشکل بزرگ، عدم گلزنی در لیگ است. با این حال هر وقت با کادر فنی پرسپولیس در مورد این بازیکن صحبت می‌کنیم، می‌گویند: «منشا در هر بازی، بهترین نمره فنی را می‌گیرد و از او رضایت کامل داریم.»

از سوی دیگر شنیدیم مربیان تیم قبل از هر بازی، در مورد تمرکز بیشتر به منشا تذکر می‌دهند و قرار است پلن و برنامه‌های دیگری برای او تعریف شود تا شاید منشا نیز به شرایط مطلوب یک مهاجم گلزن برگردد. اصلاً شاید این بازیکن یک خط جلوتر از علی علیپور قرار گرفت و در بازی با ذوب‌آهن، نقش مهاجم نوک و اصلی تیم را بازی کرد. 

گادوین منشا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی