پنجعلی: برانکو این تیم را متحول می کند

پنجعلی: برانکو این تیم را متحول می کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است شرایط این تیم در لیگ برتر بهتر خواهد شد.
به گزارش پیروزی دیلی، محمد پنجعلی مدافع و کاپیتان پیشین سرخپوشان در مورد شرایط فعلی این تیم به ما گفت: «درست است که پرسپولیس با حساب 3 بر یک به السد باخت اما شرایط این تیم در لیگ برتر بهتر خواهد شد.» او اضافه کرد: «برانکو ایوانکویچ نشان داده یک مربی خوب و یک روانشناس است و او توانایی این را دارد که تیم را متحول کند. من مطمئن هستم برانکو کاری می کند که پرسپولیس زیر و رو شود. پرسپولیس اگر دو بازی آینده خود را ببرد، قهرمان لیگ می شود و به همین خاطر، بازیکنان با بیشترین میزان روحیه و انگیزه به میدان می روند تا 6 امتیاز را بگیرند که همین مساله باعث پیشرفت آنها خواهد شد.»

 پنجعلی در نهایت گفت: «امیدوارم بتوانیم استقلال خوزستان را شکست بدهیم و روزهای خوب گذشته برای پرسپولیس تکرار شود. این بازی از دو جهت مهم است؛ هم بازی قبل از دربی برای پرسپولیس به شمار می رود و هم می تواند در صورتی که سرخپوشان در آن برنده شوند، شرایط روحی و روانی تیم را بهبود ببخشد.»

پرسپولیس

پنجعلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی