پنجعلی:برخی آرزوها در این فوتبال را باید به گور برد/مهاجم پرسپولیس باید مراقب اطرافیانش باشد

پنجعلی:برخی آرزوها در این فوتبال را باید به گور برد/مهاجم پرسپولیس باید مراقب اطرافیانش باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه مهاجم این تیم باید مراقب اطرافیان و مشاوره هایشان باشد گفت: برخی آرزوها در فوتبال ایران را باید با خود به گور ببریم.

به گزارش پیروزی دیلی، محمد پنجعلی در ارزیابی اش از عملکرد پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ هفدهم گفت: سرخپوشان خیلی خوب و هماهنگ بازی می‌کنند. آنها می توانند با همین روند به قهرمانی دوباره در لیگ برتر برسند. بعید می دانم مشکلی پیش بیاید که سد راه برانکو و شاگردانش در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر شود.

وی درباره مطرح کردن پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس به گادوین منشا اظهار داشت: ایمان دارم چنین چیزی نیست. اتفاقا یکی از بزرگترین دلایلی که نشان دهنده بزرگی پرسپولیس است تفکر بازیکنان این تیم است. آنها خیلی خوب می دانند اگر بخواهند وارد چنین حاشیه هایی شوند خیلی زود از چشم میلیون ها هوادار می افتند و باشگاه هم آنها را قبول نخواهد کرد.

کاپیتان پیشین سرخپوشان خاطرنشان کرد: شما باید رفتاری داشته باشید که هر روز به محبوبیت آنها اضافه شود. چون وقتی پیراهن پرسپولیس را می پوشی به حد کافی، مشهور می شوی. منشا هم باید حواسش را به مشاوره هایی که می‌گیرد جمع کند. شاید افرادی در اطرافش حضور دارند که به او انرژی منفی می دهند. همین اطلاعات غلط هم ذهنیت او را درباره هم تیمی هایش به هم می ریزد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پتانسیل پرسپولیس خیلی بالاست. بازی سختی با الاهلی عربستان دارند. با این حال فکر می کنم تاکتیک پرسپولیس بتواند از پس این تیم برآید. این تیم می تواند پس از سال ها به قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

وی درباره استارت گلزنی طارمی با زدن دو گل برابر نفت تهران نیز اظهار داشت: می دانستم خیلی زود به جمع گلزنان لیگ برتر بر می‌گردد. طارمی باز هم می تواند آقای گل شود و از این لحاظ هت تریک کند.

پنجعلی که سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را نیز دارد درباره ترکیب جدید مدیران این باشگاه تصریح کرد: فوتبال ما دولتی است. همه جای دنیا از راههایی نظیر حق پخش، بلیت فروشی و تبلیغات ورزشگاهها درآمدزایی می شود. موضوعاتی که برای باشگاه‌های ایرانی نظیر رویاست.

کاپیتان پیشین سرخپوشان گفت: این آرزو را باید با خودمان به گور ببریم که مجوز چنین فعالیت های داده شود تا باشگاههای مهم ایرانی درآمدزایی کنند. هیات مدیره فعلی هم باید ابزار لازم را برای فعالیت های مختلف داشته باشد و طبیعی است که در این راستا باید به آنها کمک کرد. در غیر اینصورت هیچ چیز در سطح کلان به هیچ وجه تغییر نمی کند.

پرسپولیس

پنجعلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی