پنجعلی: تعویض‌های کی‌روش ستودنی بود

پنجعلی: تعویض‌های کی‌روش ستودنی بود

پیشکسوت فوتبال ایران مهمترین موفقیت تیم ملی را میل به پیروزی و دور شدن از شرایط اما و اگرهای همیشگی فوتبال ایران عنوان می‌کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم ملی ایران در فاصله دو هفته مانده به پایان انتخابی جام جهانی توانسته بود حضورش در روسیه را تضمین کند و جدال مقابل کره جنوبی تنها جنبه حیثیتی و کری برای شاگردان ایران داشت. با اینحال ایران علیرغم این مساله نیز توانست مانع از پیروزی خانگی مقابل کره جنوبی شده و شرایط صعود این تیم به همراه ازبکستان و سوریه را به هفته پایانی بکشاند.


محمد پنجعلی در خصوص این دیدار و نتیجه آن گفت: این دیدار از لحاظ حفظ رکورد گل نخوردن بازی مهمی برای ما محسوب می‌شد که خوشبختانه به آن رسیدیم. نیمه اول این دیدار متعادل بود ولی نیمه دوم و با اخراج عزت‌الهی روند بازی تغییر کرد و تحت فشار قرار گرفتیم.


وی ادامه داد: کره‌ای‌ها برنامه های  کی‌روش یعنی بازی دفاعی و استفاده از ضدحمله را به خوبی می‌شناختند و با ایجاد طرح‌هایی نظیر پرس از مقابل خط دروازه آن را خنثی کردند. اما باز هم این تیم نتوانست ما را شکست دهد و باید مدیون دو فاکتور ارزشمند تیم فنی ایران و کارلوس کی‌روش باشیم. دو فاکتور تیم ملی ایران این بود که اول ساختار دفاعی شکل گرفته به راحتی گل نمی‌خورد و دومین فاکتور تعویض‌های منطقی و درست سرمربی تیم ملی بود که ستودنی و کاملا فنی و به جا بود.


پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با دیدار آینده ایران مقابل سوریه و شانس صعود این تیم به جام جهانی گفت: ایران به راحتی تسلیم سوریه‌ای‌ها نمی‌شود زیرا ما می‌خواهیم رکورد شکست‌ناپذیری خود را حفظ کنیم. سوریه نیز برای صعود، کارش به اما و اگر بستگی دارد اما مطمئنا جشن باشکوهی برای صعود خواهیم داشت. ایران به هیچ تیمی باج نمی‌دهد.

ایران-کره جنوبی

تیم ملی

محمد پنجعلی

مقدماتی جام جهانی 2018

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی