پنجعلی: تیمی در ایران زورش به پرسپولیس نمی‌رسد/تیم برانکو تیم زمان ما را تداعی می‌کند

پنجعلی: تیمی در ایران زورش به پرسپولیس نمی‌رسد/تیم برانکو تیم زمان ما را تداعی می‌کند

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است تیم برانکو در حال حاضر بهترین تیم ایران است و هیچ تیمی در لیگ برتر زورش به پرسپولیس نمی‌رسد.

محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است تیم برانکو در حال حاضر بهترین تیم ایران است و هیچ تیمی در لیگ برتر زورش به پرسپولیس نمی‌رسد و هواداران از برد تیم مقابل تیم‌های مختلف مطمئن بوده و بیشتر دنبال تفاضل گل هستند. به اعتقاد پنجعلی تیم برانکو آنقدر خوب است که تیم دهه 60 پرسپولیس را برای او تداعی می‌کند.
بازی پرسپولیس – پیکان چطور بود؟
بازی خیلی خوبی بود. بچه‌ها موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند و نتیجه هم خوب بود. پیکان همان دقایق اول بازی گل خورد و غافلگیر شد. البته تیم اگر حرفه‌ای باشد باید بداند که بازی 90 دقیقه است و نباید غافلگیر شد. البته بحث این است که زور هیچ تیمی در لیگ ما به پرسپولیس نمی‌رسد مگر اینکه روز بد پرسپولیس باشد و نتواند نتیجه بگیرد. همه قبول دارند که پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و مردم می‌آیند که فقط برد پرسپولیس را ببینند و دنبال تعداد گل بیشتر هستند. دوران ما هم همین‌طور بود و مردم خیال‌شان راحت بود که می‌بریم و تیم برانکو آن روزها را تداعی می‌کند. حمایت هواداران باید ادامه داشته باشد و بچه‌های تیم هم همچنان باید تلاش کنند. درست است که پرسپولیس با بقیه تیم‌ها فاصله امتیازی دارد و احتمال قهرمانی‌اش زیاد است اما دوست داریم با اقتدار قهرمان شود تا دلنشین‌تر باشد.
چه تصوری از بازی پرسپولیس – سپاهان دارید؟
سپاهان غیرقابل پیش‌بینی است چون فراز و نشیب زیاد دارد اما جلوی پرسپولیس خیلی انگیزه دارند چرا که چند میلیون نفر این بازی را می‌بینند و البته حمایت مردم در استادیوم هم از پرسپولیس بی‌نظیر است.
حضور منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی جدید سپاهان تاثیری در این بازی خواهد داشت؟
ممکن است یک شوک مثبت به تیم‌شان وارد کند و می‌تواند انگیزه‌ای برای آنها باشد و بازی قشنگی از آب دربیاید.
ابراهیم‌زاده در این چند روزه می‌تواند کار خاصی برای سپاهان بکند؟
به هر حال یکسری برنامه‌هایی حتما دارد و سعی می‌کند نقاط ضعف تیمش را برطرف کند. در فوتبال به سرعت نمی‌شود کاری کرد و بیشتر بحث انگیزه‌هاست مثل استقلال که از وقتی مربی جدیدش آمد نتیجه گرفته است. مربی نمی‌تواند معجزه کند بلکه بیشتر بحث روحی و روانی است که می‌تواند تاثیرگذار باشد.
غیبت رسول نویدکیا که بازیکن محوری سپاهان است، می‌تواند در روند تیمی آنها مقابل پرسپولیس تاثیری بگذارد؟
پرسپولیس هم کمال را ندارد و خیلی‌ها هم از پرسپولیس رفتند اما چون یک تیم هستند، تاثیر زیادی روی پرسپولیس نگذاشت و بچه‌های دیگر جای بازیکنان قبلی و فیکس تیم را پر کرده‌اند و هیچ مشکلی پیش نیامد. نویدکیا بازیکن محوری سپاهان بوده و از هافبک‌های خوب فوتبال ماست و ممکن است تاثیر بگذارد اما تیم اگر تیم باشد روی نفر زیاد حساب نمی‌کند.
سپاهان با شرایطی که در حال حاضر دارد، در آزادی شانسی برای برد مقابل پرسپولیس دارد؟
در فوتبال چیزی معلوم نیست چون فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. بردن این پرسپولیس خیلی سخت است اما نمی‌شود پیش‌بینی کرد. در حالت عادی تیمی نیست که از نظر فوتبالی حریف پرسپولیس شود چون سرتر از همه در لیگ ما بازی می‌کنند و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد می‌کنند و اگر در یک بازی نتیجه نگیرد، روی بدشانسی‌اش است چون پرسپولیس در بعضی از بازی‌ها موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهد و این اتفاقات فوتبال است اما در حال عادی زور سپاهان به پرسپولیس نمی‌رسد.

پرسپولیس

پنجعلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی