پنجعلی: داربی به نحوه بازی استقلال بستگی دارد

پنجعلی: داربی به نحوه بازی استقلال بستگی دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دیدار پرسپولیس با تراکتورسازی به همه هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس چسبید.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محمد پنجعلی با ستایش از عملکرد پرسپولیس در دیدار با تراکتورسازی، اظهار کرد: بازی بسیار زیبا بود و تیم ما خیلی خوب بازی کرد و به قول بچه‌ها این بازی به ما چسبید. ما در بدترین مواقع هم از پرسپولیس حمایت کردیم و خدا را شکر که در حال حاضر نتایج بسیار خوب است و با خیال راحت بازی‌ها را تماشا می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با این پیروزی پرسپولیس را فاتح لیگ برتر می‌داند؟ گفت: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و بازیکنان پرسپولیس باید با این تفکر به میدان بروند که هنوز تا قهرمانی امتیازات زیادی لازم دارند. هر احتمالی وجود دارد و باید بازی به بازی پیش برویم. خدای نکرده نباید این پیروزی‌ها روی نتایج آینده پرسپولیس تاثیر بگذارد. در حال حاضر اعتماد به نفس تیم بالاست و بازیکنان فعل خواستن را صرف کرده‌اند.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس نشان داده که در هر بازی برای بردن به میدان می‌رود و از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط قرار دارد. اگر این نتایج ادامه پیدا کند یک آمار بسیار خوب از خود به جا می‌گذارد.

پنجعلی در ادامه درباره اینکه آیا شاگردان برانکو ایوانکوویچ می‌توانند در آسیا هم موفق شوند؟ تاکید کرد: بله همین‌طور است اما بحث آسیا متفاوت از لیگ برتر است و اصلا نمی‌توان آن را مقایسه کرد. فوتبال آسیا تیم‌هایی دارد که بسیار حرفه‌ای هستند و از بازیکنان خارجی مستعدی استفاده می‌کنند.

او گفت: ما در ایران بازیکنان بسیار خوبی داریم اما باید از نظر بازیکنان خارجی تقویت شویم. بازیکنانی می‌خواهیم که حرفه‌ای باشند و بتوانند به تیم کمک کنند. اگر بازیکن خارجی از سطح فوتبال ما بالاتر نباشد نمی‌تواند به ما کمک کند. در تیم‌های عربی بازیکنان خارجی بسیار کمک می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش‌بینی‌اش از داربی پایتخت در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار کرد: همیشه این بازی تحت تاثیر حاشیه‌ها برگزار شده اما برانکو نشان داده که همیشه دوست دارد ببرد. اگر حریف پرسپولیس فوتبال بازی کند ما هم می‌توانیم فوتبال بازی کنیم. بازی داربی بستگی به این دارد که استقلال چطور بخواهد به میدان بیاید.

پنجعلی درباره محرومیت تیم‌های استقلال و تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات زمستانی، گفت: معتقدم مدیریت پرسپولیس هم خوب عمل کرده‌ و نسبت به بدهی‌های بین‌المللی این تیم بی‌تفاوت نیستند. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نکند.

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی