پنجعلی:مهار رونالدو از دفاع مقابل اسپانیا راحت‌تر است

پنجعلی:مهار رونالدو از دفاع مقابل اسپانیا راحت‌تر است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال بازی با پرتغال غیر قابل پیش‌بینی است که شانس هم در آن دخیل است و همیشه تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده میدان نیست.

به گزارش پیروزی دیلی به نقل از میزان، محمد پنجعلی  در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان برابر پرتغال اظهار داشت: به نظرم در این بازی به نسبت بازی با اسپانیا بهتر ظاهر خواهیم شد، چون هم تیم ما اعتماد به نفس بالاتری پیدا کرده و هم پرتغال از اسپانیا ضعیف‌تر است.


وی افزود: فوتبال در سطح جام جهانی کاملا حرفه‌ای است، چون اعتماد به نفس‌مان بالا رفته نباید احساسی شده و مفابل پرتغال از دفاع کردن غافل شویم. در این بازی هم باید تاکتیک دفاعی و استفاده از ضدحملات را دستور کارمان قرار دهیم. اگر بخواهیم بی گدار به آب بزنیم اتفاقات بدی رقم خواهد خورد.


پیشکسوت فوتبال کشور درمورد مهار رونالدو گفت: اگر در این بازی بتوانیم مثل ۲ بازی گذشته روزنه‌ها را ببندیم و یک دفاع منسجم داشته باشیم رونالدو کاری نمی‌تواند بکند، چون دفاع مقابل حمله‌های گروهی اسپانیا از مهار رونالدو سخت‌تر بوده و ما از پس این کار به خوبی بر آمدیم.


پنجعلی در پاسخ به این سوال که بازی ایران مقابل پرتغال را چگونه پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: فوتبال بازی غیر قابل پیش‌بینی است که شانس هم در آن دخیل است و همیشه تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده میدان نیست.

رونالدو

پرسپولیس

پنجعلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی