پنجعلی: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ با آمدن خلیل‌زاده ضعف‌های دفاعی تیم برطرف شده است

پنجعلی: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ با آمدن خلیل‌زاده ضعف‌های دفاعی تیم برطرف شده است

یشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه اول فصل است ولی مطمئنم این فصل هم پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود چون ضعف‌های فصل پیش برطرف شده است.

به گزارش پیروزی دیلی، محمد پنجعلی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. با اینکه فراز و نشیب داشت ولی این موضوع طبیعی است چون تیم‌ها در دوره بدن‌سازی بودند و این اتفاق تا چند هفته اول مشهود است. 3 امتیاز اول همیشه مهم بوده و پرسپولیس هم توانست این 3 امتیاز را کسب کند.

وی در مورد حفظ استخوان‌بندی فصل پیش توسط بازیکنان پرسپولیس، گفت:‌ بچه‌ها تاکتیک فصل پیش را حفظ کرده‌اند و خیلی خوب بازی می‌کنند. با اینکه اول فصل است ولی من مطمئنم این فصل هم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود چون ضعف‌های فصل پیش این تیم برطرف شده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازیکنان جدید این تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس فصل پیش در پست دفاع ضعف‌های زیادی داشت که با آمدن خلیل‌زاده این مشکل برطرف شده و دست برانکو برای پیاده کردن تفکرات خود باز است. خلیل‌زاده گل هم زد که می‌تواند اتفاق خوبی باشد. پرسپولیس برای بازی‌های آسیایی هیچ مشکلی ندارد و کاملا آماده است.

پرسپولیس

پنجعلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی