پنجعلی: پرسپولیس نان شجاعت و هوش بالای مربیانش را می‌خورد

پنجعلی: پرسپولیس نان شجاعت و هوش بالای مربیانش را می‌خورد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را ناشی از هوش بالای برانکو ایوانکوویچ دانست و گفت: پرسپولیس نان شجاعت و هوش مربیانش را می‌خورد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محمد پنجعلی درباره پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: یکی از دلایلی که پرسپولیس توانست اینطور قاطعانه به برتری برسد شجاعت بالای بازیکنان این تیم بود. آنها تا دقیقه ۹۰ جنگیدند و تیمی که نیروهای جنگجو داشته باشد همیشه پیروز است.


وی تصریح کرد: کار پرسپولیس با اخراج کامیابی نیا بسیار سخت شد او یکی از تاثیرگذارترین مهره های برانکو ایوانکوویچ است. کارت قرمزی که دریافت کرد کار را برای سایر هافبک ها در جهت انتقال توپ به مهاجمان دشوارتر از همیشه کرده بود اما دیدیم وضعیت فوق العاده بدنی بازیکنان مانع از این شد تا جای خالی کامیابی نیا حس شود.


پنجعلی درباره تعویض های برانکو در نیمه دوم که باز هم ورق را به سمت این تیم برگرداند اظهار داشت: برانکو روی نیمکت مهره های لازم را برای تغییر نتیجه دارد تنها تفاوتش با سال گذشته همین است. نمی توان گفت او امسال و در چند بازی اخیر فقط باهوش بوده است. هوش برانکو در مربیگری چند سال است به همه ایرانی ها ثابت شده است. پس نمی توان منکر توانایی های برانکو در ایجاد تغییر صحیح در ترکیب تیمش باشیم. فکر می کنم پرسپولیس نان شجاعت و هوش بالای کادر فنی اش را خورد.


وی در ادامه راجع به بازی حساس پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: آنها در دور گروهی هم با هم رقابت کرده بودند. همان بازی نشان داد پرسپولیس توانایی برتری مقابل این تیم را دارد. از طرفی هم الهلال نشان داده یکی از تیم های چند سال اخیر آسیاست. برانکو درباره این بازی بهترین حرف را زده است فینالی که باید قبل از فینال انجام بدهند بهترین تعبیری است که می توان از بازی سرخپوشان مقابل الاهلی داشت. امیدوار هستم فشردگی بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تاثیر منفی در عملکرد بازیکنان پرسپولیس نگذارد.

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس

پنجعلی

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی