پنجعلی: پرونده حذفی بسته شد و تمرکز تیم باید روی لیگ و آسیا باشد

پنجعلی: پرونده حذفی بسته شد و تمرکز تیم باید روی لیگ و آسیا باشد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرونده جام حذفی بسته شده و دیگر پرسپولیس باید تمرکزش روی لیگ و آسیا باشد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محمد پنجعلی در خصوص باخت پرسپولیس مقابل نفت آبادان و حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی بد آورد و خیلی موقعیت خراب کرد. جام‌حذفی جام شگفتی‌هاست و تیم‌های ضعیف‌تر با انگیزه و بسته بازی می‌کنند تا کار را به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشانند که این اتفاق برای پرسپولیس افتاد.

وی ادامه داد: نمی‌خواهیم باخت را گردن کسی بیندازیم، اما این اتفاقات قشنگ نیست، چون بازیکن نمی‌داند بازی برگزار می‌شود یا نمی‌شود و تمرکز ندارد. اینها مشکلات ما است و هیچ جای دنیا این مسائل را نمی‌بینید. به هرحال این اتفاقات برای همه تیم‌های بزرگ می‌افتد و دیگر این بازی تمام شد. پرسپولیس الان باید تمرکزش را روی لیگ و آسیا بگذارد تا نتیجه بگیرد. باید هدفش این باشد و از یک لحاظ هم بهتر شد، چون الان همه تمرکزشان را روی آسیا می‌گذارند چرا که فصل قبل آسیا را بد از دست دادند و برای جبران می‌روند.

پنجعلی درباره بازی شاگردان برانکو مقابل فولاد در اهواز گفت: بازی‌های پرسپولیس معمولا سخت است. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و همه مقابل پرسپولیس انگیزه دارند و معمولا می‌آیند و بسته بازی می‌کنند مثل همین صنعت نفت در جام حذفی که فقط دفاع می‌کرد و دنبال ضدحمله بود.

وی ادامه داد: فولاد تیم خوبی است، اما پرسپولیس اگر همان حالت عادی خودش را جلو برود، فکر نمی‌کنم تیمی در ایران حریفش باشد. البته در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم که بچه‌ها موقعیت‌های زیادی را خراب کردند که اگر یکی از آنها گل می‌شد، همه چیز عوض می‌شد. نمی‌شود تیمی را دست‌کم گرفت، اما پرسپولیس از لحاظ فنی از همه تیم‌ها بهتر است.

جام حذفی

محمد پنجعلی

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی