پنجمین گل سه امتیازی طارمی برای پرسپولیس

پنجمین گل سه امتیازی طارمی برای پرسپولیس

پرسپولیس تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر، در پنج دیدار با تک گل‌های سه امتیازی مهاجم شماره ۹ خود به پیروزی رسیده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم پرسپولیس روز گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، موفق شد با تک گل مهدی طارمی، مقابل استقلال خوزستان به پیروزی برسد تا یک گام بلند دیگر به سمت قهرمانی در لیگ برتر برداشته باشد.


مهدی طارمی، مهاجم شماره ۹ پرسپولیس با گلی که در این دیدار به ثمر رساند سیزده گله شد و توانست برای اولین بار در طول فصل جاری، به صدر جدول بهترین گلزنان برسد. ضمن اینکه تک گل او در دیدار مقابل استقلال خوزستان، پنجمی نگل سه امتیازی این مهاجم بوشهری برای پرسپولیس بود.


طارمی که پیش از این در هفته‌های چهارم، دهم، شانزدهم و هجدهم در برابر تیم‌های صبا، صنعت نفت، سایپا و گسترش فولاد نیز تک گل‌های سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر رسانده بود و تیم برانکو در این بازی‌‌‌ها با گل‌های او موفق به کسب سه امتیاز شده بود، در بازی روز گذشته نیز یک بار دیگر گلزنی کرد تا باز هم سرخپوشان با اکتفا به تک گل او، سه امتیاز دیدار سخت و بسیار مهم برابر استقلال خوزستان را کسب کنند.


نکته جالب توجه در مورد گل‌های سه امتیازی طارمی برای پرسپولیس این است که او تمام این گل‌ها را در دیدارهای خانگی پرسپولیس و در تهران به ثمر رسانده و گل‌های او در بازی‌های بیرون از خانه همگی در دیدارهایی به ثمر رسیده که پرسپولیس بیش از یک گل زده است.


گفتنی است که پرسپولیس در این فصل تاکنون در هشت بازی با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسیده است که طارمی در پنج بازی از این دیدار‌ها گلزنی کرده است. در سه بازی دیگر نیز پرسپولیس دوبار با گل‌های وحید امیری (هفته سوم مقابل گسترش فولاد و هفته سیزدهم برابر ماشین سازی) و یک بار نیز با تک گل کمال کامیابی نیا (هفته اول مقابل سایپا) موفق به شکست حریفان شده است.

مهدی طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی