پندار خمارلو: شایعاتی که درباره کسر امتیاز مطرح می شود از بیخ و بن کذب است

پندار خمارلو: شایعاتی که درباره کسر امتیاز مطرح می شود از بیخ و بن کذب است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار پیروزی دیلی درباره حکم ژوزه مانوئل گفت: هنوز دادگاه CAS رای صادر نکرده است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار پیروزی دیلی درباره حکم ژوزه مانوئل گفت: هنوز دادگاه CAS رای صادر نکرده است. ما منتظر صدور رای هستیم. در آخرین دادگاه که در سوئیس برگزار شد به نمایندگان پرسپولیس گفته بود که دادگاه CAS با توجه به نیاز به بررسی همه جانبه ابعاد این پرونده قطور ممکن است زمان صدور رای کمی طولانی تر از حد استاندارد شود. 

 مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پیش بینی باشگاه از رای صادره چه خواهد بود گفت: نمایندگان باشگاه دفاعیات خود را ارائه کردند و تصمیم گیرنده نهایی قاضی پرونده است وی درباره اینکه آیا به شما گفته شده که رای چه روزی صادر خواهد شد گفت: خیر ما اطلاعی نداریم و منتظر صدور رای هستیم. معمولا دادگاه پس از صدور رای و ابلاغ آن به FIFA و طرفین، زمانی تعیین می شود و در صورت محکومیت پرسپولیس زمان برای پرداخت بدهی وجود خواهد داشت و شایعاتی که درباره کسر امتیاز مطرح می شود از بیخ و بن کذب است و محال است که رای صادر شود و اعلام نشود. آن هم پرونده ای مثل ژوزه که تمام رسانه ها پیگیر آن هستند و ژوزه هم پیگیر دریافت مطالبات خود و صدور رای است.

خمارلو

ژوزه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی