پورعلی گنجی:برای تیم ملی سرم را می دهم/پاسخ ما به قطری ها پیروزی بود

پورعلی گنجی:برای تیم ملی سرم را می دهم/پاسخ ما به قطری ها پیروزی بود

مدافع تیم ملی گفت:تنها شانس قطر برای صعود به جام جهانی پیروزی در همه مسابقات شان بود.
به گزارش سایت پیروزی دیلی،مرتضی پورعلی گنجی پس از بازی ایران مقابل قطر اظهار داشت:خیلی خوشحالم بردیم.تماشاگران ما از قطری ها بیشتر آمدند و از ما حمایت کردند.امیدوارم چین را ببریم و عیدی خوبی به مردم بدهیم. 

وی درباره اینکه تیم های دیگر برای ایران بازی کردند گفت:ما به نتایج تیم های دیگر کاری نداریم.کی روش تیمی ساخته که همه جوان هستند و انگیزه دارند.همه به فکر بازی خودمان هستیم.خدا را شکر که آنها باختند و راه ما را هموار کردند.اگر چین را ببریم راه مان هموار تر هم می شود. 

مدافع تیم ملی درباره حاشیه سازی قطری ها بیان داشت:تنها شانس قطر برای صعود به جام جهانی پیروزی در همه مسابقات شان بود.این خیلی نرمال است که وقتی شکست خوردند عصبی بودند.یکی دو بازیکن ما را زدند.تنها جواب ما بردشان بود. 

وی درباره بازی در زمین السد گفت:این ورزشگاه بهترین ورزشگاه قطر است. 

پورعلی گنجی درباره اینکه نگران نیست بعد از این بازی برایش ازسوی قطری ها حاشیه به وجود بیاید اظهار داشت:نه اتفاقی رخ نمی دهد.من در بازی با استقلال هم با پیراهن السد به میدان رفتم.برای تیم ملی سرم را هم می دهم.

ایران-قطر

پورعلی گنجی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی