پیام رییس هیات مدیره پرسپولیس به هواداران این تیم

پیام رییس هیات مدیره پرسپولیس به هواداران این تیم

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: فردا همه ایران استقلالی هستند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، جعفر کاشانی درباره بازی روز سه شنبه استقلال و السد اظهار داشت: استقلال فردا برای همه ما حکم تیم ملی را دارد. باید فارغ از رنگ ها برویم و از بازیکنان این تیم در این مصاف حساس حمایت کنیم. بنده از همه هواداران پرسپولیس در سراسر ایران درخواست می کنم به حمایت از استقلال بپردازند. من همیشه گفته ام که استقلال و پرسپولیس در کنار هم باید قوی باشند. 
 وی درباره بحث عقب افتادن مطالبات بازیکنان پرسپولیس گفت: من تا جایی که خبر دارم حقوق بازیکنان پرداخت شده است. آقای گرشاسبی به من گفت که حقوق ها پرداخت شده است.ضمنا در پرسپولیس پول هیچکسی خورده نمی شود.

استقلال

جعفر کاشانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی