پیام چهل میلیون هوادار :آنکه باید عذر خواه کند منصوریان است

پیام چهل میلیون هوادار :آنکه باید عذر خواه کند منصوریان است

سرمربی آبی ها در حالی خود را از شوخی پیشکسوت پرسپولیس شاکی نشان می دهد که گویی استفاده خودش از ادبیات چاله میدانی جهت تحقیر رقیب را فراموش کرده است...." پوست برانکو را این فصل می کنم!" " تیم دوم پایتخت! "
هنوز مهر قراردادش با تیم  آبی ها خشک نشده بود که راه اشتباه مظلومی و مرفاوی را در پیش گرفت و برعکس امیر قلعه نوعی که هنوز هم از احترام نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است ، برد دربی و تخفیف (خفت دادن) رقیب و کری خوانی با ادبیات چاله میدانی برای محبوب ترین تیم آسیا و برانکو را که خط قرمز سرخ هاست در دستور کار خود قرار داد تا به خیال خود نزد هواداران آبی ، احترام و محبوبیت دست و پا کند. چهار نشان دادن کودکانه پرویز مظلومی به هواداران پرسپولیس پس از باخت سنگین مس کرمان را که یادتان هست ؟ چهار نشان دادن اسطوره جام جهانی و جام ملتهای آسیا ندیده شان در لباس یک تیم تحقیر شده رده چندمی عربی را چطور ؟ همچنین تهمت و افترای صمد مرفاوی مبنی بر وجود دستهای پشت پرده و انگ تبانی زدن وی به پرسپولیس را چطور ؟ منصوریان که ادامه نشستن بر نیمکت استقلال را بیشتر مدیون مصاحبه های حمایتی پیشکسوتان و بازیکنان سالهای دور پرسپولیس است تا نتایج ضعیف و توجیه ناپذیر تیم تحت امر خود ، بارها برای تخفیف تیم و سرمربی رقیب سخنان سخیفی را به زبان آورده که در مقابل آنها سخن میناوند هیچ است. کنفرانس قبل بازی العین بود که پرسپولیس را تیم دوم پایتخت خواند و هنوز لیگ شانزدهم شروع نشده بود که گفت پوست برانکو را این فصل می کنم! 
حالا یکی از محبوب ترین پیشکسوتان نزد سرخ ها به شوخی و تحت تأثیر و تحریک پذیری از هواداران آبی که بارها در تمرینات استقلال و بازی خانه به خانه و در صفحه شخصی اش مورد فحاشی و اهانت قرارگرفته است، منصوریان را با لقبی عاریتی از فضای مجازی خطاب قرار داده و در مقابل ، مورد تهدید به شکایت با قصد ارعاب از سوی سرمربی استقلال و هجمه حامیان او در فضای مجازی واقع شده است. منصوریانی که متأسفانه بازخورد اعمال و جملات بی معنای خود را در آن بخش بی اخلاق فضای مجازی با نسبت داده شدن القاب فراوانی بخود می بیند. کسی که مصادف با فریاد داشعلی منصوریان توسط بوقچی های آبی و پس از اهانتش به برانکو لقب داچعلی ، بواسطه استفاده از الفاظ بی معنایی چون فضای فرشینگ در مصاحبه ها لقب فرشعلی و بدلیل باخت تحقیرآمیز با ۶ گل به العین لقب شیشعلی را مقابل خود دید. اشتباه نشود! قصد نداریم اشتباه میناوند را با گناه منصوریان توجیه کنیم. این را هم می دانیم که سرشاخ شدن با بزرگان به برخی حس بزرگ شدن می دهد. اما سؤال این است که بعنوان مزاح شیشعلی خواندن علیرضا منصوریان در رسانه ملی توسط میناوند بدتر است و بار حقوقی بیشتری دارد یا تحقیر کردن یک باشگاه و هوادارانش در یک کنفرانس خبری که مخاطبش کشورهای عربی و چندین رسانه دیداری و شنیداری و نوشتاری از سراسر یک قاره اند؟ اهانت به برانکو که در حکم اهانت به ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس است و منصوریان بلحاظ سنی در حکم فرزند و به لحاظ فنی در حکم شاگرد او محسوب می شود بیشتر قابل پیگرد قضایی است یا شوخی یک فرد با هم سن و سال خود؟ مگر بارها سرمربی پرسپولیس و پیشکسوتانی چون احمدرضا عابدزاده و علی پروین و همین میناوند در تمرینات استقلال توسط هواداران این سرمربی که جرأت نفس کشیدن بدون اجازه بوقچی های دست به سینه منصوریان را ندارند ، مورد اهانت قرار نگرفته اند؟ 
قصدمان از این نوشتار پاسخ دادن به بدیهیات یا منصرف کردن سرمربی آبی ها از طرح شکایت نیست. قطعا منصوریان پاسخ به این سؤالات را نزد مشاوران و وکلای حقوقی خود و باشگاه مطبوعش خواهد یافت و یا در محضر دادگاه از آن آگاه خواهد شد. اتفاقا اصرار داریم ایشان شکایت خود را پیگیری کند! حتی در نهایت احترام به پیشکسوتهای فهیم دو باشگاه ، از آنان انتظار داریم از هرگونه وساطت خودداری کنند. بعنوان هوادار ارتش سرخ آسیا از میناوند هم می خواهیم از عذرخواهی مگر به حکم قاضی خودداری کند که اگر بنابر بر عذرخواهی است ، اولویت با ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس است تا شاهد عذرخواهی رسمی منصوریان از برانکو و خانواده پرسپولیس باشند ، اگر قرار به ممنوع التصویری میناوند است اولویت با ممنوع المصاحبه شدن منصوریان است تا امکان اهانت به خانواده پرسپولیس و مقامات رسمی فدراسیون و تخفیف هواداران پرسپولیس و خبرنگار ۱۸ ساله و مانند آن از وی سلب شود. ضمن آنکه اگر بنابر شکایت است این حق باشگاه پرسپولیس است که به وکالت از هواداران پرسپولیس ایشان را مورد پیگرد قانونی قرار دهد. هواداران پرسپولیس پیش تر نیز به آخرین فردی که به برانکو و هواداران پرسپولیس اهانت کرده و برعلیه خانواده پرسپولیس بیانیه های تحقیر آمیز و تند و تهدید آمیز و پوپولیستی صادر کرد ، درس خوبی دادند!

علیرضا هادیان

منصوریان

میناوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی