پیروانی: بازی با مراکش کلیدی است/ نکته مثبت تیم ما شناخت کی‌روش از اسپانیا و پرتغال است

پیروانی: بازی با مراکش کلیدی است/ نکته مثبت تیم ما شناخت کی‌روش از اسپانیا و پرتغال است

کارشناس فوتبال ایران، گفت: بازی با مراکش کلیدی است، در صورت پیروزی در این بازی می‌توانیم نسبت به آینده امیدوار باشیم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، امیرحسین پیروانی در مورد هم‌گروهی ایران با پرتغال، اسپانیا و مراکش، گفت: قرعه‌کشی جام جهانی بسیار دقیق و خوب انجام شد. تیم‌های برتر دنیا و کشورهایی که توانستند مجوز حضور در جام جهانی را پیدا کنند حریفان خود را شناختند. برخی گروه‌ها سخت و برخی گروه‌ها شاید از لحاظ اسمی ساده‌تر بودند ولی به نظر من همه گروه‌ها سخت هستند.


وی گفت: تیم‌هایی که در سید یک و دو قرار دارند همه سخت هستند. در گروه شش ، آلمان، سوئد و مکزیک قرار دارند سوئد باعث حذف ایتالیا شد واقعاً این گروه دشوار است. نمی‌توانیم بگویید گروه شش از گروه ما ساده‌تر است. در گروه پنجم، که برزیل، سوئیس و صربستان حضور دارند کار بسیار سخت است. در گروه هفت، انگلیس، بلژیک، تونس و پاناما قرار دارند که کار بسیار دشوار است. گروه چهارم با حضور آرژانتین، کرواسی و نیجریه بسیار دشوار است. 


پیروانی در ادامه تأکید کرد: شاید تنها گروه اول را بتوان کمی ساده دانست. تمامی تیم‌های سید یک و سید دو قدرتمند هستند و ما در هر گروهی قرار می‌‌گرفتیم کارمان دشوار بود. نکته مثبت تیم ما شناخت کامل کی‌روش از پرتغال و اسپانیا است. ما در بازی اول با مراکش بازی داریم از لحاظ فوتبالی امکان پیروزی مقابل این تیم وجود دارد و اگر ۳ امتیاز را بگیریم می‌توانیم با یک شروع خوب امیدوار به آینده باشیم.این مسابقه برایمان کلیدی است.


وی افزود: در بازی اول اسپانیا و پرتغال با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و هر کدام از این تیم‌ها ببازند کارشان را با استرس پیش خواهند برد و ما می‌توانیم از این شرایط سخت استفاده کنیم. شما دیدید در جام جهانی قبلی هم همه قبل از بازی با آرژانتین ما را بازنده مطلق می‌دانستند ولی تا دقیقه ۹۰ با یک تاکتیک مناسب بازی را کنترل کردیم و فقط روی نبوغ مسی و شوت فوق‌العاده‌ای که او زد نتیجه عوض شد.


کارشناس فوتبال ایران در رابطه با شرایط ایران برای صعود به مرحله بعد تصریح کرد: به هر حال کی‌روش برای صعود برنامه دارد و باید همه عوامل دست به دست هم دهند تا از تیم ملی حمایت کنند این کار بسیار سخت است اما غیرممکن نیست. ما در تیم نوجوانان هم مسابقه آخرمان مقابل پرتغال بود و اگر در آن دیدار شکست نمی‌خوردیم می‌توانستیم صعود کنیم اما در دقیقه 86 گل خوردیم و نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

امیرحسین پیروانی

قرعه کشی جام جهانی2018

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی