پیروانی: با شناخت خوبی برابر عمان ظاهر می‌شویم

پیروانی: با شناخت خوبی برابر عمان ظاهر می‌شویم

سرمربی تیم ملی امید می‌گوید که شاگردانش از شناخت بسیار خوبی نسبت به عمان برای بازی فردا (یک‌شنبه) برخوردارند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، امیر حسین پیروانی در آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال امید پیش از دیدار با عمان از مرحله انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا اظهار کرد: امروز آخرین جلسه تمرین را برای بازی فردا مقابل تیم ملی عمان برگزار کردیم. بازی سختی با عمان داریم چرا که بازیکنان آنها زیر ۲۳ سال هستند اما بازیکنان ما زیر ۲۰ سال هستند. این یکی از چالش‌های ما است اما ما بازیکنان مستعدی داریم. تنها دغدغه ما مصدومیت چهار بازیکن است. مطمئنا نسبت به بازی با قرقیزستان تغییرات زیادی خواهیم داشت و بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند و یک دل و همدل شده‌ایم تا فردا بهترین نتیجه را مقابل عمان کسب کنیم.


او درباره بازی عمان با قرقیزستان گفت: به هر حال عمان از آن تیم‌های خوب است. همیشه عمان و ایران بازی‌های حساسی با هم داشته‌اند. ما در رده بزرگسالان هم بازی‌های نزدیکی با این تیم داشتیم. بازی این تیم مقابل قرقیزستان نشان داد آنها کیفیت بهتری دارند. قرقیزستان یک تیم قدرتی بود و بازیکنان ما را دچار مصدومیت جدی کرد. عمان روی زمین می‌تواند بازی کند و کیفیت خوبی دارد. تیم ما هم خوب است و امروز صبحح جلسه‌ای داشتیم و بازیکنان شناخت کاملی از تیم حریف دارند. بر خلاف بازی رفت که از قرقیزستان شناختی نداشتیم، با شناخت بیشتری مقابل عمان بازی می‌کنیم.


سرمربی تیم ملی درباره تشکیل حلقه اتحاد بازیکنان پیش از دیدار با عمان اظهار کرد: این کار زیبا را همیشه بعد از تمرین انجام می‌دهیم. به عشق ایران و برای توسل به اهل بیت (ع) شعارهایی را می‌دهیم تا بازیکنان با غیرت بیشتری درون زمین ظاهر شوند.


به گزارش ایسنا، تیم‌های ایران و عمان در حال حاضر با سه امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارند و شاگردان پیروانی تنها در صورت پیروزی می‌توانند صدرنشین این گروه شوند چرا که عمان تفاضل گل بهتری نسبت به ایران دارد. با انصراف سریلانکا از این گروه، تعداد تیم‌های حاضر به عدد سه رسید که قرقیزستان با دو شکست مقابل ایران و عمان از مسابقات حذف شد.

تیم ملی امید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی