پیروانی: تفاوت پرسپولیس با استقلال در مسجل شدن قهرمانی ما است/ با یک باخت مقابل السد نباید ناامید شد

پیروانی: تفاوت پرسپولیس با استقلال در مسجل شدن قهرمانی ما است/ با یک باخت مقابل السد نباید ناامید شد

مدیر ورزشی تیم پرسپولیس، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است ما نباید با یک باخت مقابل السد ناامید شویم.
به گزارش پیروزی دیلی، افشین پیروانی بعد از برتری پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: تیم ما خوب بود البته یک مقدار فشار قبل از دربی است اما مهم ۳ امتیاز و به قهرمانی نزدیک شدن است. 

 وی درباره اعتراضش در ابتدای بازی، اظهار داشت: من به رنگ پیراهن دروازه‌بان اعتراض داشتم که با داوری یکی بود نباید لباس دروازه‌بان با داور همرنگ باشد که نیمه دوم کمی تغییر کرد. 

 پیروانی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس بازی را برده و به استقبال دربی می‌روند شرایط را چطور می‌بینید، عنوان کرد: ما قهرمانیم تفاوت ما با استقلال این است که قهرمانی ما با اختلاف زیاد مسجل شده است. این نشان از قدرت ما دارد و ما هم تلاش می‌کنیم در دربی بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

مدیر ورزشی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید می‌توانید در دربی قهرمانی لیگ را به دست آورید، خاطرنشان کرد: مهم قهرمان شدن است ما قبل از دربی هم قهرمانیم همیشه قهرمان شدن راحت‌تر از حفظ قهرمانی است.پرسپولیس دو سال پشت سر هم قهرمان شد شرایط تیم ما هم خوب است، مصدوم و محروم نداریم امیدوارم طرفداران بیایند و حمایت کنند. 

 پیروانی همچنین درباره شکست سنگین مقابل السد و انتقاد پیشکسوتان تصریح کرد: همه آزادند که انتقاد کنند و این قابل قبول است اما باید همه چیز رعایت شود، پیشکسوتان سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند اما طریقه گفتن متفاوت است. ممنون که آنها حمایت کردند اما بدانند با یک برد و باخت ما باز هم نیاز به حمایت از همه از جمله پیشکسوتان، طرفداران و مسئولان داریم تا اتفاقات خوب رقم بخورد. 

 وی درباره اینکه فکر نمی‌کنید شرایط پرسپولیس در لیگ باعث غرور شود، گفت: بحث غرور مطرح نیست تیم‌های آسیایی قوی هستند در لیگ می‌توانیم با ۷۰ درصد آمادگی بازی خوبی ارائه کرده و به پیروزی رسید اما در آسیا باید ۹۰ درصد آماده بود. من قبلاً بازی کردم و منطقی صحبت می‌کنم نه احساسی. السد تیم کامل و خوبی بود، پرسپولیس هم خوب است ما نباید ناامید شویم، پرسپولیس آنقدر بزرگ است که با این چیزها دچار حاشیه نشود.

دربی

پرسپولیس-استقلال خوزستان

پیروانی

محمد :
۵ اسفند ۹۶
ما تیم دوم جدول را که همین یک دو هفته قبل استقلال را شکست داد چهارتایی کردیم
البته خوب تو این دو سه سال باخت استقلال و برد پرسپولیس عادی شده و غیرعادی برد استقلال و باخت پرسپولیس هست که میشه جنجال و تعجب همه را در پی داره
زنده باد برانکو که همچین شخصیتی برامون ساخته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی