پیروانی: انتظار هواداران به جاست، تا هفته آخر باید پرانگیزه باشیم

پیروانی: انتظار هواداران به جاست، تا هفته آخر باید پرانگیزه باشیم

با حضور افشین پیروانی در پرسپولیس، اتفاق‌های بهتری در این تیم رقم خورده است.
به گزارش پیروزی دیلی، با حضور افشین پیروانی در پرسپولیس، اتفاق‌های بهتری در این تیم رقم خورده است. رکورددار کاپیتانی پرسپولیس که به‌خوبی شرایط این تیم و مسایل خاص آن را می‌شناسد، دیروز در جلسه با بازیکنان پرسپولیس در مورد اوضاع و احوال تیمش با آنها صحبت کرد. افشین پیروانی می‌گوید که پرسپولیس باید تا هفته آخر بجنگد و پیروز شود: «هنوز نه هفته دیگر تا پایان لیگ مانده و ما باید به احترام هواداران تا آخرین بازی پرقدرت ظاهر شویم.» 

ماجرای صحبت‌های‌تان با بازیکنان پرسپولیس قبل از تمرین چه بود؟

 صحبت خاصی نبود... هرچند وقت یک بار با بچه‌ها صحبت می‌کنیم. ما یک خانواده هستیم و این عجیب نیست که ما با هم صحبت کنیم. 

اما می‌گفتند که شما در مورد بازی‌های آینده و وضعیت تیم به بازیکنان هشدار داده‌اید. 

بحث هشدار نیست. صحبت ما این است که بچه‌ها در بازی‌های آینده هم پرقدرت و باانگیزه حاضر شوند. ما پرسپولیس هستیم. مردم از این تیم انتظار دارند... این دلیل نمی‌شود که چون پرسپولیس خوب نتیجه گرفته و خیلی‌ها ما را قهرمان می‌دانند، در بقیه بازی‌ها کم انگیزه حاضر شویم. هواداران پرسپولیس توقع دارند که تیم‌شان تا روز آخر پرقدرت و قوی ظاهر شود. این انتظار به جاست چون اگر خدای نکرده تیم ما دچار تعلل شود، هیچ بعید نیست که جایگاه‌مان را از دست بدهیم یا دچار چالش شویم. هواداران پرسپولیس برای هر بازی به استادیوم می‌آیند و پشت‌ تیم‌شان هستند، پس ما هم وظیفه داریم برای رضایت آنها بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و حمایت‌شان را جبران کنیم. 

هنوز نه هفته تا پایان بازی‌های لیگ باقی مانده.

 دقیقا... صحبت من هم همین است. البته خدا را شکر بچه‌ها در بازی‌ با پیکان خوب بودند و بردیم ولی آنها نباید مقهور شرایط جدول شوند. 

در مورد بازی‌های آسیایی‌تان چه صحبتی دارید؟ 

بدون شک حضور در این بازی‌ها برای پرسپولیس، مردم و فوتبال ایران مهم است و ما باید تلاش کنیم تا بهترین حضورمان را داشته باشیم. این درست که پرسپولیس با مشکلاتی مثل محرومیت و عدم یارگیری روبروست ولی ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. نکته دیگر در مورد رقابت‌های آسیایی این است که متاسفانه حق میزبانی مقابل عربستان را از ما گرفته‌اند... به نظر من حق گرفتنی است... آن هم حقی که مسلما مال ماست و می‌‌توانیم از آن استفاده کنیم. شما نگاه کنید که چطور قطری‌ها و فدراسیون‌شان این موضوع را پیگیری کردند و حق‌شان را گرفته‌اند. ای‌کاش فدراسیون در این مورد جدی‌تر و بهتر عمل می‌کرد.

 در مورد بازی اخیر پرسپولیس مقابل پیکان چه صحبتی دارید؟ 

خدا را شکر که پرسپولیس هنوز صدر جدول است و این اتفاق خوبی برای ما محسوب می‌شود. تیم ما مقابل پیکان هم عملکرد خوبی داشت و من معتقدم که پرسپولیس با شایستگی فنی در صدر جدول قرار دارد.

 پس از الان پرسپولیس را قهرمان می‌دانید. 

امیدوارم که این اتفاق بیفتد چون ما در حال حاضر صدرنشین هستیم و البته پرسپولیس این لیاقت را دارد. 

اما مدیران بعضی باشگاه‌ها مثل استقلال و تراکتور می‌گفتند که باید قهرمانی فصل قبل از پرسپولیس گرفته شود.

 به نظر من این صحبت‌ها خوب نیست و بهتر است که هر کسی فقط در حیطه وظایف خودش صحبت کند. به نظر من مطرح شدن اینجور صحبت‌ها نه در شأن پرسپولیس است و نه دوستان.

 البته نباید از این گذشت که مسبب این مسایل بازیکن خودتان، مهدی طارمی بود.

 راستش خود من به صورت شخصی از مهدی طارمی گله دارم. او از خانواده پرسپولیس بود و نباید کاری می‌کرد که این مسایل و این حواشی در مورد پرسپولیس درست شود. بدون شک مطرح شدن این مسایل و به‌وجود آمدن این حواشی روی تیم تاثیر می‌گذارد و اتفاق خوبی نیست. اما خوشحالم که مدیریت باشگاه، بازیکنان، کادرفنی و همه پرسپولیسی‌ها فقط به موقعیت‌ تیم‌شان فکر می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که شأن و شخصیت پرسپولیس خدشه‌دار شود. 

گفتید از طارمی گله دارید... جه صحبتی با او دارید؟

 در طول این مدت به اندازه کافی در مورد این ماجرا و پرونده طارمی صحبت شده و بهتر است که دیگر در مورد این موضوع صحبت نکنیم. حرف من با شما، طارمی و بقیه دوستان این است که دیگر به این موضوع نپردازند. من هم برای طارمی آرزوی موفقیت می‌کنم و تمام تمرکزمان روی پرسپولیس و موفقیت تیم خودمان است.

مصاحبه از احسان هاشمی

افشین پیروانی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی