«پیروزی»؛ حامی بزرگ پرسپولیس و خبرنگاران جوان

«پیروزی»؛ حامی بزرگ پرسپولیس و خبرنگاران جوان

 دل نوشته میلاد اعظمی خبرنگار قدیمی پیروزی و دبیر فوتبال خبرگزاری میزان به بهانه بیستمین سالروز انتشار پیروزی.

پیروزی دیلی، نوشتن از روزنامه پیروزی و تمام تاثیراتی که داشته هم سخت است و هم آسان. پیروزی در تمام این سال‌ها به عنوان رسانه هواداری مستقل پرسپولیس نشان داده که اولویت اول و آخرش هواداری از باشگاه و تیم است. سخت است که یک رسانه نوشتاری خصوصی بتواند در تمام این سال‌ها روپا باشد و زمین نخورد.
اینکه پیروزی در سال‌های گذشته چقدر به کمک پرسپولیس آمده تکرار مکررات است ولی بازهم باید از تاثیر این رسانه دوست‌داشتنی نوشت که مسلما در این مطلب کوتاه نمی‌شود به تمام آن پرداخت.
با درخواست حسین قدوسی قرار شد در سالروز تولد پیروزی چند خطی بنویسم. برای من که الان در یکی از خبرگزاری مهم کشور (خبرگزاری میزان) مسئولیت دارم، پیروزی یک سکوی پرتاب به تمام معنا است. روزنامه‌ای که خبرنگاران خوب و زیادی را به جامعه ورزش کشور تحویل داده که هر کدام الان جزو عناصر تاثیر گذار هستند.
اعتماد حسین قدوسی و مجموعه پیروزی خبرنگاران جوان باعث شده که جامعه خبری کشور پر باشد از نیروهای سابق پیروزی. شاید کمتر مجموعه و سردبیری به خبرنگاران جوان اعتماد می‌کند اما قدوسی و پیروزی این کار را در تمام این سال‌ها انجام دادند.
من به شخصه اگر به جایی رسیده باشم فقط فقط به خاطر لطف خدا و البته اعتماد پیروزی بوده است. باید از حسین قدوسی و مجموعه پیروزی تشکر کنم که این فضا را به من دادند که بتوانم خودم را در فوتبال ایران نشان بدهم.
آرزو دارم که در این بازار داغ رقابت، پیروزی سال‌های سال سرپا باشد و به رسالتش در مورد خبرنگاران جوان و البته حمایت از پرسپولیس ادامه بدهد، قطعا پیروزی در تمام 20 سال گذشته مثل کوه پشت پرسپولیس بوده و باید برای سال‌های آینده هم همینطور به راهش ادامه بدهد.
در آخر هم باید از حسین قدوسی، دکتر انصاری‌فرد، اردلان بزرگنیا، ابراهیم فتاحی، سمیه قدیری، مهدی وفامنش و ... تشکر کنم که به من کمک کردند بتوانم در کارم پیشرفت کنم.
با آرزوی سلامتی و طول عمر برای تمام اعضای روزنامه پیروزی و البته موفقیت روز افزون این روزنامه و تیم پرسپولیس.

دل نوشته

روزنامه پیروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی