پیش بینی سایت AFC درباره دیدار پرسپولیس و الوحده: هیجان انگیز!

پیش بینی سایت AFC درباره دیدار پرسپولیس و الوحده: هیجان انگیز!

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش بینی کرد دیدار پرسپولیس و الوحده امارات در ورزشگاه آزادی دیداری هیجان انگیز بشود.
به گزارش خسایت پیروزی دیلی،در آستانه دیدار روز دوشنبه پرسپولیس و الوحده در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ،سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقبال این بازی رفت و آن را مسابقه ای هیجان انگیز پیش بینی کرد. 

 این سایت نوشت: روز دوشنبه وقتی که در گروه D لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس میزبان الوحده است انتظار می رود شاهد دیداری هیجان انگیزی در ورزشگاه آزادی باشیم .هر دو تیم برای صعود می جنگند و در عین حال اگر الریان الهلال را شکست بدهد هر دو حذف خواهند شد.

 پرسپولیس این اواخر در فرم خوبی قرار ندارد و افت کرده است و از 9 امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کرده است، و برای این که شانس صعود داشته باشد باید پیروز شود. قهرمان ایران برای این مسابقه حساس کاپیتان جلال حسینی و سروش را که در بازی قبل محروم بودند در اختیار دارد. 

 درطرف دیگر، الوحده پس از یک تساوی و سه شکست از چهار بازی اول خود، دو هفته قبل 5-1 الریان را برد تا به طرز شگفت انگیزی شانس صعود داشته باشد. غلبه بر پرسپولیس همراه با شکست الریان مقابل الهلال ،الوحده را به دور 16 تیمی می رساند.این تیم محمد عبدالباسط بازیکن محروم خود را در این مسابقه در اختیار خواهد داشت. 

 پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر در اواسط آوریل دچار افت شده است و از شش امتیاز ممکن در دو بازی قبلی خود تنها یک کسب کرده است. الوحده هم پس از آخرین بازی قاره ای خود همین میزان امتیاز را کسب کرده است.

afc

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی