پیشرفت چشمگیر علیپور در لیگ قهرمانان آسیا؛خیز شماره 70 برای دومین کفش طلا

پیشرفت چشمگیر علیپور در لیگ قهرمانان آسیا؛خیز شماره 70 برای دومین کفش طلا

علیپور که سومین فصل حضورش را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می کند، با درخششی که تا به اینجای مسابقات داشته نشان داده که با بازی کردن مقابل تیم های آسیایی از تجربیات خوبی برخوردار شده و رفته رفته تبدیل به مهاجمی بین المللی برای سرخها می شود.

به گزارش پیروزی دیلی،علی علیپور امید اول گلزنی سرخپوشان در بازی برگشت مقابل الوصل است. مهاجم مازندرانی پرسپولیس که در فصل جاری گل های حساسی برای این تیم به ثمر رسانده و توانسته با زدن 17 گل تا آستانه آقای گلی در لیگ برتر پیش برود، در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد درخشانی داشته و  توانسته با گلزنی های خود همچون مسابقات داخلی، در صدرنشینی پرسپولیس در آسیا نقش داشته باشد.

علیپور در بازی مقابل نسف ازبکستان زننده دو گل از سه گل سرخپوشان بود و در بازی رفت مقابل الوصل نیز با گرفتن یک پنالتی و گل کردن آن در برتری دو گله سرخپوشان سهیم بود تا پرسپولیس دور رفت را با 6 امتیاز به پایان برساند. السد قطر تنها تیمی بود که علیپور در گلزنی به این تیم ناکام بود که البته هنوز فرصت برای باز کردن دروازه این تیم در بازی خانگی هفته آخر مقابل یاران پورعلی گنجی که بدون شک جدال حساسی برای دو تیم خواهد بود وجود دارد که رقابت علیپور و بونجاح در این بازی به جذابیتهای این بازی خواد افزود.

علیپور با زدن 3 گل به همراه مرتضی تبریزی بهترین عملکرد را در میان همه مهاجمان نمایندگان فوتبال کشورمان در دور رفت داشت و در حالی دومین مهاجم برتر گروه  C  لقب گرفت که تنها یک گل کمتر از بغداد بونجاح مهاجم 4 گله السد به ثمر رسانده است. او با گلزنی مقابل الوصل در بازی برگشت علاوه بر اینکه خواهد توانست سرخپوشان را به یک پیروزی باارزش بیرون از خانه نزدیک کند،شانس خود را برای کسب آقای گلی افزایش خواهد داد.

علیپور که سومین فصل حضورش را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می کند، با درخششی که تا به اینجای مسابقات داشته نشان داده که در این سه فصل با بازی کردن مقابل تیم های آسیایی از تجربیات خوبی برخوردار شده و رفته رفته تبدیل به مهاجمی بین المللی برای سرخها می شود. عملکرد او در سه فصل اخیر نشان های این پیشرفت را به وضوح به ما نشان خواهد داد.  تا جایی که علیپوری که در فصل 2015 در 8 بازی آسیایی به مدت 140 دقیقه برای سرخها بازی کرده و بدون گل این رقابتها را ترک کرده بود، در فصل 2017 طی 11 بازی 1 گل برای سرخپوشان به ثمر رساند و طی 605 دقیقه ای که برای سرخها به میدان رفت 4 پاس گل داد. او برترین پاسور پرسپولیسی ها در فصل گذشته بود و در فصل جاری نیز طی 270 دقیقه ، 3 بار دروازه حریفان را گشوده است و برترین مهاجم سرخهاست. در صورتی که پرسپولیس بتواند مانند فصل گذشته تا نیمه نهایی صعود کند او این توانایی را دارد که بتواند بر سر آقای گلی با مهاجمان نامدار آسیایی رقابت کند.

کنفدراسیون آسیا چندی پیش از علی علیپور به عنوان قهرمان پرسپولیس یاد کرده و ضمن تمجید از وی به نقش این مهاجم گلزن در موفقیت های پرسپولیس اشاره کرده و پیش بینی کرده بود که او رکورد 7 گل طارمی در فصل گذشته خواهد شکست. باید دید علیپور که در لیگ داخلی تنها یک گل تا شکستن رکورد فصل گذشته طارمی فاصله دارد در آسیا هم خواهد توانست جای این مهاجم را بگیرد؟


شیوا دورانگر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی