پیشنهاد درخشان به بهانه محرومیت طارمی

پیشنهاد درخشان به بهانه محرومیت طارمی

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به بهانه اعلام خبر محرومیت پرسپولیس و مهدی طارمی به اظهارنظر پرداخته است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، درخشان می گوید: زمانی که مهدی طارمی به همراه رامین رضاییان به ترکیه رفتند چند روزی هم با باشگاه ترکیه‌ای تمرین کردند بنابراین وقتی می‌خواستند به ایران برگردند باید رسما قراردادشان را فسخ می‌کردند نه این که بدون هیچ کاری قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و به تهران بیایند. من فکر می‌کنم در آن زمان مهدی طارمی از مشاوران خوبی بهره نبرد و الان هم چوب همان اتفاقات را می‌خورد.

او درباره اظهارات طاهری که گفته بود خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند، گفت: نمی‌دانم چرا در آن زمان این صحبت‌ها مطرح می‌شد اما جلوی ضرر را هر وقت بگیرید منفعت است. الان هم باید باشگاه به دنبال راه چاره باشد. باید یک نماینده را انتخاب کند تا به فیفا برود و این موضوع پیگیری شود پیشنهاد می کنم خود آقای طاهری راسا این موضوع را پیگیری کنند. ما هم از اتفاقات به وجود آمده واقعا ناراحتیم.

درخشان در پایان صحبت هایش گفت: بالاخره این موضوع در دوره مدیریت آقای طاهری رخ داده است و باید هم خودشان مساله را پیگیری و حل کنند. ما امیدواریم هر چه زودتر این مساله حل شود تا پرسپولیس با مشکلی مواجه نباشد.

حمید درخشان

لیگ قهرمانان آسیا

علیرضا هادیان :
۲ مهر ۹۶
فکر کردم ایشان در مورد ترکیب پرسپولیس در نبود طارمی پیشنهاد دارد! 
سیزده چهارده فقره پرونده در زمان طاهری بسته شده یا مثل پرونده ژوزه در شرف مختومه شدن است ، این یکی هم انشاء لله ختم به خیر خواهد شد. این بیشتر نقد مدیریت باشگاه بود تا ارائه پیشنهاد دلسوزانه. 
باز حمیدخان بیکار شد افتاد به جان مدیریت باشگاه! 
بسیاری از این پرونده ها از دوران رویانیان که ایشان زیر پرچم وی سینه می زنند ، ایجاد شده است. حمیدخان بجای مشاوره مدیریتی و حقوقی دادن ، امثال دایی را از شکایت خود منصرف کند یا از جیب خود سهم هواداری خود را به حساب باشگاه واریز کند بتوانیم وکیل امثال مسی و رونالدو را برای طارمی بگیریم! 
والا با این پیشنهاداتشون 😊 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی