پیشنهاد پیروزی به هواداران؛ حضور حماسی و تشویق بی امان/ هم برانکو صدایتان را می شنود هم تمدیدی ها

پیشنهاد پیروزی به هواداران؛ حضور حماسی و تشویق بی امان/ هم برانکو صدایتان را می شنود هم تمدیدی ها

جشن قهرمانی بهترین فرصت برای روحیه دادن به اعضای تیم محبوبتان است و در کنار روحیه دادن به آنها انگیزه ادامه کار را بدهید.این جشن هماهنگ باشید و سکوها را به سمت وحدت هوادار و تیم اختصاص دهید

اختصاصی پیروزی دیلی؛جشن قهرمانی فردا حال و هوای دیگری برای پرسپولیسی ها دارد. در این جشن قهرمانی فقط قرار نیست شادی کنیم. قرار نیست فقط بنشینیم و بالا رفتن جام را ببینیم و احیانا فراید شادی سر دهیم. در این مراسم باید حرفهای دلمان را هم به گوش اعضای تیم و کادر فنی و مدیر باشگاه برسانیم. در این جشن قهرمانی همه حضور دارند. قطعا در ان شلوغی صدای هواداران آنقدر بلند هست که سرخ ها حرف دل آنها را بشنوند.
برایتان توصیه هایی داریم. می دانیم واقعا حرفهای زیادی با برانکو و بازیکنان دارید که تا به حال قادر به بیانش به شکل مستقیم نبوده اید. همیشه حرفهایتانرا برای رسانه ها گفته اید و انطور که باید این حرفها به افراد منتقل نشده است. می دانیم که حرفهای دلی شما هواداران سریعتر بر دل همه اعضای تیم می نشیند.


***

پس بهتر است برای برانکو و شاگردانش مستقیم حرف بزنید. بدون واسطه هم این کار را انجام دهید. بایدبرای این کار به استادیوم بروید. باید استادیوم را پر کنید و برای این بازی واقعا استادیوم پر شود. مدتهاست که استادیوم آزادی را مملو از هواداران پرسپولیس ندیده ایم. این بار به ازادی بروید و همه سکوها را به اشغال در آورید. در ازادی هماهنگ باشید و کاملا هدفمند به تشویق اعضای تیم بپردازید. با تشویق با این نفرات حرف بزنید. برای تمدید قرارداد بازیکنان تک تک شعر بخوانید و آنها را مورد حمایت کلامی خود قرار دهید. صادق محرمی را فرابخوانید و تشویقش کنید. به او بگویید چقدر دوستش دارید و می خواهید او در تیم بماند. از کمال کامیابی نیا و وحید امیری و فرشاد احمد زاده هم به همین شکل حمایت کنید. برای محسن مسلمان کمی متفاوت باشید. برانکو و مسلمان را با هم به سمت سکوها فرا بخوانید و تشویقشان کنید. به برانکو نشان دهید که چقدر قدرشناس زحماتش هستید و می خواهید که او با قدرت و به دور از هر گونه سوبرداشتی از مسائل مطرح شده به قهرمان کردن پرسپولیس ادامه دهد.


***


خودتان هم می دانید وقتی حرفی از دل بربیاید قطعا بر دل می نشیند. برانکو با شنیدن حرفهای بی واسطه شما برای آینده تیمش برنامه ریزی می کند. بازیکنان قطعا تحت تاثیر قرار می گیرند. شک نکنید که می توانید روی آنها تاثیر مثبت داشته باشید. خیلی ها در ایام پایانی لیگ سعی می کنند فضا را میان شما هواداران و اعضای تیم بر هم بریزند. تا ببینند تیم باخته است سریع برنامه های خود را پیگیر می شوند. میان شما و اعضای تیم هرچقدر فاصله بیاندازند راحت تر می توانند برای لیگ بعد برنامه ریزی کنند. آنها نمی خواهند پرسپولیس برای بار سوم قهرمان شود و هدفشان قهرمان شدن تیمهای مورد علاقه اشان است. طبیعی است که شما را از باخت تیم محبوبتان عصبانی ببینند. آنها به همین عصبانیت واقعا نیاز دارند و می خواهند این عصبانیت شما منجر به تضعیف پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنانش شود.


***


همه اینها را نوشتیم تا بگوییم جشن قهرمانی بهترین فرصت برای روحیه دادن به اعضای تیم محبوبتان است و در کنار روحیه دادن به آنها انگیزه ادامه کار را بدهید. در این جشن هماهنگ باشید و سکوها را به سمت وحدت هوادار و تیم اختصاص دهید. شک نداریم که این کار شما تاثیر بسیار خوبی روی تیم خواهد داشت. از این فرصت استفاده کنید. ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی باید یک روز باشکوه دیگر را از پرسپولیس ببیند. این برنامه را درست پیگیری کنید تا نتیجه خوبش را ببینید.

اردلان بزرگ نیا

شیرین :
۶ ارديبهشت ۹۷
تروخدا همگی برید ورزش/اه. ایکاش ما خانمها هم میتونستیم بیاییم، انوقت همه یاد میگرفتند تشویق یعنی چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی