پیشکسوتان فوتبال ایران بعد از سال‌ها صاحب جایگاه مخصوص شدند

پیشکسوتان فوتبال ایران بعد از سال‌ها صاحب جایگاه مخصوص شدند

سازمان لیگ فوتبال ایران برای هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر یک بخش VIP برای حضور پیشکسوتان فوتبال ایران در نظر گرفته است.
به گزارش خپیروزی دیلی، سازمان لیگ فوتبال ایران در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر با افزایش جایگاه VIP ورزشگاه آزادی، یک بخش مجزا برای پیشکسوتان فوتبال ایران در نظر گرفته است تا در طول فصل این بزرگان به راحتی مسابقات فوتبال لیگ برتر را از نزدیک ببینند.

 این اقدام سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از دیدار سوپرجام فوتبال ایران آغاز شده است و پیشکسوتان پرسپولیس در جایگاه VIP جداگانه بازی را نظاره خواهند کرد. 

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در سوپر جام فوتبال ایران از ساعت 21 امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس-نفت تهران

دکتر نصیر :
۳۰ تیر ۹۶
صداوسیما  و باند استقلالی های اون در ادامه  دهن کجی به پرسپولیس و طرفدارانش داخل برنامه لیگ برتر با مجری گری خیابانی  که  الآن شروع شده پیراهن پارسال پرسپولیس و لوگوی بدون   ستاره  اون به همراه پیراهن آسیایی!!! استقلال به همراه دو ستاره آورده داخل برنامه زنده یکی هم نمی پرسه اصلا پیراهن استقلال آنهم آسیایی اصلا چه ربطی به بازی پرسپولیس با نفت داره!!؟...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی