پیش بازی استقلال خوزستان-پرسپولیس/پرسپولیس به دنبال پنجمین پیروزی

پیش بازی استقلال خوزستان-پرسپولیس/پرسپولیس به دنبال پنجمین پیروزی

پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مصاف قهرمانان لیگ شانزدهم و پانزدهم درحالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس در حال حاضر مدعی قهرمان است و استقلال خوزستان به دنبال فرار از سقوط! البته پرسپولیسی‌ها با تیمی نصفه و نیمه راهی اهواز شده‌اند و باید دید در مصاف با شاگردان ویسی چه خواهند کرد.


اطلاعات بازی

این دیدار پنج‌شنبه 20 مهر 96 از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد. پرسپولیس با پیراهن‌های سرخ و استقلال خوزستان با پیراهن‌های آبی به میدان خواهند آمد.


داوران بازی

محمدحسین زاهدی‌فرد داور اول این بازی است آرمان اسعدی و محمد عطایی وی را در این امر کمک خواهند کرد. کوپال ناظمی داور چهارم این بازی است و محمدعلی جعفری ناظر داوری خواهد بود.


یاران کلیدی 

محسن مسلمان مهره کلیدی سرخ‌ها در میانه میدان خواهد بود. در روزی که سیدجلال حسینی در ترکیب حضور نخواهد داشت حسین ماهینی نیز به عنوان کاپیتان وظیفه‌ای مهمی در زمین خواهد داشت و همچنین پرسپولیسی‌ها در خط حمله چشم به درخشش علی علیپور خواهند داشت. در سوی مقابل موسی کولیبالی مدافع اهل مالی استقلال خوزستان کلیدی‌ترین بازیکن تیم ویسی است و سرمربی استقلال خوزستان علاوه بر وی، به امید به درخشش سلمان بحرانی در خط هافبک و کلاودیر مارینی در خط حمله خواهد داشت.


دوئل‌های دیدنی

رضا کرملاچعب بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که در حال حاضر در استقلال خوزستان بازی می‌کند مهم‌ترین تقابل بازی را رقم خواهد زد. همچنین بازی کردن شجاع خلیل‌زاده با پیراهن پرسپولیس مقابل سرمربی استقلال خوزستان که فصل گذشته مجوز انتقال وی به پرسپولیس را نداد نیز جالب خواهد بود.


غایبین بازی

پرسپولیس در تقابل با استقلال خوزستان فرشاد احمدزاده را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی طارمی هم با حکم فیفا محروم است و این بازی را از دست داده است. همچنین با تصمیم برانکو، سیدجلال حسینی و وحید امیری به علت عدم فرصت برای ریکاوری پس از بازی تیم ملی در این بازی پرسپولیس را همراهی نمی‌کنند. علیرضا بیرانوند نیز به احتمال زیاد در این بازی روی نیمکت ذخیره‌ها خواهد بود. در سمت مقابل استقلال خوزستان قطعا وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان اصلی خود را در اختیار ندارد و یونس دلفی مهاجم جوان این تیم به علت همراهی تیم ملی نوجوانان در جام جهانی در این بازی حضور نخواهد داشت. همچنین عقیل کعبی و میثم دورقی دو بازیکن مصدوم این تیم هستند که به احتمال بسیار زیاد به بازی امروز خواهند رسید.


تقابل‌های دو مربی

برانکو ایوانکوویچ و عبدالله ویسی 5 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن سه پیروزی برای برانکو، یک تساوی و یک پیروزی برای ویسی بوده است. سه دیدار اخیر دو مربی با برتری برانکو و پرسپولیس همراه شده و تنها برد ویسی مقابل برانکو نیز در روزی رقم خورد که اشتباهات کمرشکن داوری وضعیت را برای پرسپولیس به شدت بحرانی کرده بود.


تقابل‌های دو تیم

در ادوار لیگ برتر دو تیم 8 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که حاصل این تقابل‌ها 4 برد برای پرسپولیس، یک برد برای استقلال خوزستان و 3 تساوی بوده است. در بازی‌هایی که استقلال خوزستان میزبان بوده، تیم اهوازی یک بار پیروز شده و یک بار نیز پرسپولیس در اهواز با برد از زمین خارج شده و دو بازی دیگر مساوی شده است. از تنها شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان 795 روز می‌گذرد و سرخ فصل گذشته یک برد و یک تساوی از جدال با این تیم کسب کردند.



پرسپولیس-استقلال خ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی