پیش‌بازی نفت تهران-استقلال خوزستان/ویسی به دنبال شکست طلسم نفت

پیش‌بازی نفت تهران-استقلال خوزستان/ویسی به دنبال شکست طلسم نفت

هفته دهم لیگ برتر امروز با یک دیدار آغاز خواهد شد.

اطلاعات بازی

سه‌شنبه - 25 مهر/ساعت 15:45/ورزشگاه تختی تهران


غایبین بازی

استقلال خوزستان وحید شیخ‌ویسی را به علت مصدومیت و موسی کولیبالی را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت. نفت غایبی برای این دیدار ندارد و با ترکیبی کامل مقابل استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت.


دوئل‌های جذاب

تقابل رضا کرملاچعب از استقلال خوزستان با حامد آقایی از نفت تهران که هر دو فصل گذشته عضو پرسپولیس بودند به طور قرضی از این تیم جدا شده‌اند جالب خواهد بود. همچنین ابوالفضل اعلایی مدافع جوان استقلال خوزستان در کولیبالی روز سختی مقابل عیسی آل‌کثیر از نفت خواهد داشت.


نمای بازی

دو تیم بحران‌زده پایین جدول امروز مقابل هم قرار خواهند گرفت. استقلال خوزستان از 8 بازی اخیر خود تنها 4 امتیاز دارد و نفت تهران نیز در همین تعداد بازی 6 امتیاز کسب کرده است. دو تیم برای فرار از بحران و قعر جدول نیاز به کسب پیروزی دارند و در این مسیر مقابل هم قرار خواهند گرفت. نفت در دیدارهای اخیر خود با دو مهاجم بازی کرده اما در 5 بازی اخیر خود تنها سه بار موفق به گلزنی شده که آمار خوبی نیست. استقلال خوزستان اما در این زمینه از نفت هم بدتر عمل کرده و در 5 بازی اخیر تنها دو بار موفق به گلزنی شده است. در فاز دفاعی نفت عملکرد بهتری نسبت به استقلال خوزستان داشته و با تکیه بر بازیکنان با تجربه خود در خط دفاعی تلاش خواهد کرد تا سه امتیاز این بازی را به اندوخته‌های خود اضافه کند.


سوابق بازی

دو تیم پیش از این 8 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که 2 بار نفت تهران پیروز میدان بوده، 6 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.


استقلال خوزستان

لیگ قهرمانان آسیا

نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی