پیش بازی پیکان-گسترش فولاد/یقه‌گیری دو پاسی سابق در قلعه حسن خان

پیش بازی پیکان-گسترش فولاد/یقه‌گیری دو پاسی سابق در قلعه حسن خان

پیروزی‌دیلی - پیکان و گسترش فولاد امروز در هفته نهم لیگ به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

پنج‌‌شنبه - 20 مهر
ساعت 16:00
ورزشگاه شهدای شهر قدس


غایبین بازی

پیکان به جز امیر روستایی که در بازی قبل این تیم اخراج شده غایبی برای این بازی ندارد و گسترش فولاد میلاد فخرالدینی را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


دوئل‌های جذاب

دوئل مجید جلالی و فیروز کریمی سرمربیان دو تیم که هر دو سابقه مربی‌گری در پاس تهران را داشته‌اند جذاب‌ترین دوئل این بازی خواهد بود. همچنین رضا خالقی‌فر بهترین گلزن گسترش روز سختی مقابل حجت حق‌وردی مدافع آماده این روزهای پیکان خواهد داشت.


نمای بازی

دو تیم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که پیکان 100 درصد امتیازات 4 بازی اخیر خود را کسب کرده اما گسترش فولاد تنها 4 امتیاز همین تعداد بازی به دست آورده است. در روزی که مجید جلالی به دنبال ثبت پنجمین برد متوالی و بهبود بخشیدن این رکورد (که در فصل جاری در اختیار پیکان است) شاگردانش را به میدان خواهد فرستاد فیروز کریمی به دنبال کسب حداقل امتیاز از بازی خارج از خانه خواهد بود. سرمربی جدید گسترش فولاد به خوبی ارزش تک امتیازها در لیگی که 5 تیم انتهایی آن تنها با تفاضل گل رده‌بندی شده‌اند را می‌داند. گسترش با کریمی به بازی با 4 مدافع بازگشته و با شناختی که از این سرمربی داریم وی به احتمال زیاد با تمرکز روی مسائل روانی و چند سورپرایز به مصاف پیکان خواهد رفت.


سوابق بازی

دو تیم پیش از این چهار بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که سه بار حاصل کار آنها با تساوی به پایان رسیده و یک بار نیز گسترش فولاد پیروز میدان بوده است.


لیگ برتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی