پیش بینی تحریریه و پرسنل فنی روزنامه پیروزی از دربی 84

پیش بینی تحریریه و پرسنل فنی روزنامه پیروزی از دربی 84

صاحب امتیاز، مدیر مسئول، سردبیر، اعضای تحریریه، عکاسان و  پرسنل بخش فنی روزنامه پیروزی نتیجه دربی را پیش بینی کردند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، اعضای تحریریه  و پرسنل پیروزی دربی را پیش بینی کردند.

مهدی بگلری صاحب امتیاز پیروزی برد 2 بر یک پرسپولیس با گلهای طارمی و رامین پیش بینی کرده. دکتر انصاری فرد مدیر مسئول پیروزی هم برد 2 بر صفر با گلهای طارمی و امیری را پیش بینی کرد. حسین قدوسی سردبیر برد 3 بر یک با گلهای طارمی، امیری و رفیعی را پیش بینی کرد.

فتاحی 3 بر یک با گلهای طارمی، مسلمان و سروش را پیش بینی کرد. بزرگ نیا برد 5 بر یک با گلهای طارمی (2)، امیری، رفیعی و احمدزاده و مهدی محمدی برد 2 بر یک با گلهای طارمی را پیش بینی کرد. قدیری برد دو بر صفر با گلزنی رامین و امیری، حدادپور برد 2 بر صفر با گلهای طارمی و رفیعی، دورانگر برد 2 گله با گلهای طارمی و امیری، صالح محمد رحیمی برد 5 بر صفر با گلهای طارمی، سروش، مسلمان، سید جلال و امیری و گلچین برد 2 بر صفر با گلهای رامین و طارمی را حدس زده اند. پدرام محمد زاده برد 3 بر صفر با گلهای طارمی(2) و امیری، صادق رضایی برد 2 بر صفر با گلهای طارمی و سروش، شاهین اصفهانی برد 2 بر یک با گل‌های طارمی و امیری و احسان تاکی 4 بر یک با گل های طارمی(2)، رضاییان و امیری.

در واحد فنی پیام پایمرد برد 3 بر یک با گلهای امیری، طارمی و سروش، مهرداد مقدم برد  بر 3 بر2 با گلهای طارمی، سروش و سید جلال و مصطفی انصاری فرد برد 3 بر یک با گلهای طارمی(2) و رضاییان را حدس زده  و زهرا فاتحی برد 3 بر صفر با گلهای طارمی، امیری و رامین و روشنک جوادی تساوی یک بر یک  با گل طارمی و هومن قادری برد 2 بر یک با گلهای رامین و امیری و علی عوض‌زاده برد 2 بر صفر با گل‌های طارمی و امیری را پیش بینی کرده اند.


22 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند و در این میان 20 نفر به گلزنی طارمی، 13 نفر به گلزنی امیری، 8 به گلزنی رفیعی، 7 نفر به گلزنی رضاییان رای داده‌اند.


دربی 84

شاهین ثریاپور :
۲۴ بهمن ۹۵
پرسپولیس ۳-۱ استقلال
زننده گل ها
مهدی طارمی
وحید امیری
سروش رفیعی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی