پیمان حسینی:عیدی را مچاله کردم و آنچنان خشمگین شدم که...

پیمان حسینی:عیدی را مچاله کردم و آنچنان خشمگین شدم که...

 گلر ملی پوش ساحلی ایران از علاقه اش به عابدزادهفعلی کریمی و خاطراتش از ایام عید گفت.

به گزارش پیروزی دیلی، پیمان حسینی دروازه بان پرسپولیسی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و یکی از بهترین های جهان در این رشته در مصاحبه نورورزی با پیروزی دیلی از سال نو و نوروز گفت ؛ حسینی از خاطرات کودکی تا همین امسال که وارد جرگه متاهلین شده حرف های شنیدنی دارد که آن را در غالب نوشتار تقدیم شما خوانندگان عزیز قرار می دهیم به این امید که مورد توجه قرار بگیرد .


پارسال سال تحویل کجا بودید؟!
من اکثر سال ها به نوشهر می روم کنار خانواده ام ،دو سال پیش بوشهر رفتم برای لیگ و سه سال قبل به قطر رفتیم  برای بازی های مقدماتی جام جهانی و امسال هم به نوشهر می رویم  شاید هم یک سفر خارجی.


می دانیم امسال ازدواج کردید ؛ همسرتان هم ورزشی هستند ؟
اصلا ! نه ورزشکار هستند علاقه هم ندارند .


کجا با همسرتان آشنا شدید ؟
رستوران مادر همسرم در شمال است ، اولین بار در رستوران یکدیگر را دیدیم و همان نگاه به آشنایی بیشتر و در نهایت ازدواج ختم شد .


در خانه تکانی کمک حال خانواده هستید ؟
همیشه کمک می کردم و کمک می کنم ، در واقع از زیر کار در برو نیستم !


چهارشنبه سوری کجا بودید و چطور بود ؟
ویلای مادر همسرم به محمود آباد رفتیم ؛ آتشی روشن کردیم و رسومات را به جا آوردیم .


شام شب عید ؟
به هنر همسرم بستگی دارد ، هرچی ایشان درست کنند .


مغازه داران برای شب عیدی تخفیف می دهند ؟ !
واقعا صنف های مختلف به من لطف دارند ، هرکجا می روم تخفیف می دهند .


خاطره ای از دوران کودکی دارید ؟
یک سال یکی از اعضای خانواده به برادر بزرگترم پنجاه تومان عیدی داد به خواهرم بیست تومان اما من که کوچکتر بودم فقط 10 تومان ! پول را مچاله کردم چنان با خشم نگاهش کردم که تا سالهای بعد از من را می دید ازم عذرخواهی می کرد! (خنده ) .


شیشه هم شکستید ؟!
خب پدرم به فوتبال علاقه نداشت برای ما توپ نمی خرید ما هم جوراب را چنان گره می کردیم که می شد یک توپ عالی چند بارهم شیشه شکستیم!


آن زمان ها دوست داشتید کدام بازیکن را از نزدیک ببینید ؟
خب من عاشق عابدزاده بودم ؛ بعدها هم علی کریمی . در بین خارجی ها هم جان لوکا پالیوکا ، خورخه کامپوس ویتور بایا قهرمانان من بودند.


با عیدی هایی که جمع می کردید چه کار می کردید؟
مقداری خمس می دادیم به پدر و مادر (خنده) بقیه هم لباس ورزشی می خریدم .

به همسرتان چه هدیه به عنوان عیدی می دهید ؟
یک قطعه طلا .


حرف پایانی ؟
تشکر از شما امیدوارم سال خیلی خوبی برای شما و همه مردم ایران باشد ؛ ما در فوتبال ساحلی از نظر مالی زیاد تامین نمی شویم اما عشق و دلگرمی ما مردم است . برای شادی آنها همه کار می کنیم .


گفتگو از روزبه دلاور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی