پیوس: پرسپولیسی ها به برد پر گل مقابل الوحده فکر کنند نه نقل و انتقالات/از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده ام

پیوس: پرسپولیسی ها به برد پر گل مقابل الوحده فکر کنند نه نقل و انتقالات/از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده ام

فرشاد پیوس ضمن ابراز امیدواری به برد پر گل پرسپولیس مقابل الوحده امارات، تاکید کرد از هیچ کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت نکرده است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: برخلاف آنچه از برخی ستادهای انتخاباتی اعلام شده است بنده از هیج کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نکرده ام و نمی دانم چرا نام من را در این لیست قرار داده اند. فقط امیدوارم انتخابات در نهایت آرامش و باشکوه هرچه تمام تر و مشارکت مردم برگزار شود و ان شاالله شاهد سربلندی ایران اسلامی باشیم.

فرشاد پیوس درباره بازی آسیایی پرسپولیس گفت: این بازی برای پرسپولیس حکم مرگ و زندگی را دارد. هواداران باید بیایند و تا دقیقه 90 از تیم حمایت کنند. پرسپولیس باید در حضور هواداران به یک برد قاطع و پرگل برسد و فکر بازی با الهلال و الریان هم نباشد. 

 فرشاد پیوس گفت: البته اگر تیم الهلال ببیند که الوحده سقوط می کند و بازی به پرسپولیس را باخته ممکن است در آن بازی هراتفاقی رخ دهد. با این وجود پرسپولیس نباید به آن بازی فکر کند و باید متمرکز روی یک برد قاطع مقابل الوحده باشد. 

 پیوس درباره نقل و انتقلات پرسپولیس و جذب منشا گفت: براین باورم که مجموعه پرسپولیس نباید تمرکز خود را روی نقل و انتقالات بگذارد به همین دلیل من هم ترجیح می دهم درباره نقل و انتقالات حرفی نزنم و ان شاالله شاهد صعود تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. بعد از آن می توان نقل و انتقالات را پیگیری کرد.

نقل و انتقالات

پرسپولیس-الوحده

پیوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی