پیوس: بازیکنان حرف‌های برانکو را خوب گوش کنند، می‌بریم/طارمی، تمرکزش را حفظ کند، گل می‌زند

پیوس: بازیکنان حرف‌های برانکو را خوب گوش کنند، می‌بریم/طارمی، تمرکزش را حفظ کند، گل می‌زند

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: اگر هواداران بودند پرسپولیس حتما لخویا را می‌برد ولی دیر نشده و با حواس جمع و استفاده از فرصت‌ها، پرسپولیس شانس خوبی برای صعود از این مرحله خواهد داشت.

به گزارش پیروزی دیلی ، فرشاد پیوس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: در بازی رفت اگر هواداران و تشویق‌های آنها بود، پرسپولیس حتما به پیروزی می‌رسید. باید در پرسپولیس بازی کرده باشید تا بدانید این تشویق‌ها چه انرژی و انگیزه‌ای ایجاد می‌کند و نیروی بازیکن چند برابر می‌شود. تیم قطری شاید به بازی در ورزشگاه خالی عادت داشته باشد ولی برای پرسپولیس بازی بدون تماشاگر مثل یک بازی دوستانه می‌ماند و تاثیر این مساله روی انرژی و انگیزه تیم در بازی رفت نمایان بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بازی‌های سخت خودش در این فصل را پیش رو دارد. لخویا تیمی است که با نظم و انضباط خوبی بازی می‌کند. در تمام مناطق زمین نفرات خوب دارند و فوتبال قطر هم با سرمایه‌گذاری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسعه پیدا کرده و دیگر آن حریفان آسان سابق نیستند. با این وجود فکر می‌کنم اگر بازیکنان خوب به حرف مربی گوش کنند، می‌توانند نتیجه دلخواه را بگیرند. طبیعی است که همه ما نگرانیم ولی این نگرانی برای حریف هم وجود دارد. هر دو تیم قهرمان‌های لیگ خودشان هستند و هر دو آقای گل‌ها را نیز در اختیار دارند. بازی در قطر امتیاز بزرگی برای حریف است، اما امکان صعود با یک تساوی توأم با گل هم فرصت خوبی برای پرسپولیس به حساب می‌آید.

گلزن اسطوره‌ای فوتبال ایران اضافه می‌کند: پرسپولیس یک تیم هجومی است. این خیلی خوب است ولی فکر می‌کنم در این بازی باید با احتیاط بیشتری عمل کرد. البته منظورم ترسیدن نیست. مهم است که پرسپولیس وسط زمین را برای خودش در دست بگیرد. جای کمال کامیابی‌نیا خالی است. وی از آن بازیکنانی است که وقتی نیست به چشم می‌آید. باید بازی را اداره کرد و در فرصت مناسب گل زد. بچه‌ها در این بازی دیگر نباید فرصت‌ها را از دست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: ماجرای بازی قبل را باید فراموش کرد. خوب است که مهدی طارمی انگیزه بالایی دارد. او خوب می‌داند چطور خود را در موقعیت قرار بدهد. با نفراتی که داریم یک مساله قطعی است  و آن این است که ما موقعیت خوب گل خواهیم داشت، فقط باید بیشترین بهره را از آن ببریم. به طارمی توصیه می‌کنم احساساتی نشود. این مساله هم تمرکز و دقت او را از بین می‌برد و هم ممکن است باعث درگیری او با بازیکنان حریف بشود. او اگر خودش باشد، حتما می‌تواند در این بازی گل بزند.

پیوس درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس در فصل آینده تصریح کرد: پرسپولیس تازه جان گرفته است. باید دید در این مدت چه اتفاقی افتاده و همان را ادامه داد. آنچه باعث موفقیت شد یکسری انتخاب‌های خوب و پس از آن اعتماد به این انتخاب‌ها و ایجاد ثبات بود. هیچ مجموعه بی‌ثباتی نمی‌تواند به موفقیت برسد. برانکو ایوانکوویچ و علی اکبر طاهری تیم خوبی تشکیل داده‌اند. همیشه نقدهایی وجود دارد ولی عملکرد پرسپولیس در دو سال گذشته صعودی بوده است. حالا هم که می‌شنویم قرار است هیأت مدیره تقویت شود. من امیدوارم با حفظ این روند شاهد پیروزی‌های بیشتر پرسپولیس در فصل آینده و البته در بازی با لخویا باشیم. چون ما تا ابد خودمان را در شکست‌ها و پیروزی‌های تیم محبوبمان شریک می‌دانیم.

پرسپولیس- لخویا

پیوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی