پیوس: بازیکنان شور و اشتیاق زیادی برای برد داشتند/مسلمان یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس می‌شود

پیوس: بازیکنان شور و اشتیاق زیادی برای برد داشتند/مسلمان یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس برای دیدار با الوصل شور و اشتیاق زیادی برای برد داشتند.
به گزارش پیروزی دیلی، فرشاد پیوس پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل الوصل اظهار داشت: این هفته واقعا برای هواداران پرسپولیس سخت بود ولی در این مسابقه تماشاگران حمایت خوبی داشتند و به نوعی آشتی کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی به همین صورت بیایند. 

 وی ادامه داد: بچه‌ها امروز خوب بازی کردند و شور و اشتیاق زیادی برای برد داشتند. می‌خواستند بازی را ببرند که این اتفاق هم افتاد. وظیفه ما هم بود که به ورزشگاه بیاییم و حمایت کنیم و باید بگوییم هنوز برانکو و هواداران را دوست داریم. اگر هواداران نباشند فوتبال به درد نمی‌خورد. 

 پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حضور مسلمان گفت: خیلی خوب بود و این اتفاق باعث می‌شود مسلمان هم در شرایط آرمانی قرار بگیرد و کم کم به یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس تبدیل می‌شود.

 پیوس در مورد وضعیت گادوین منشا گفت:‌او مهاجم خوبی است و فکر می‌کنم حضور 15 تا 20 دقیقه‌ای به دردش نمی‌خورد و اگر ثابت بازی کند خیلی بهتر می‌شود.

فرشاد پیوس

پرسپولیس-الوصل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی