پیوس: در این سن و سال هم تشنه گلزنی هستم

پیوس: در این سن و سال هم تشنه گلزنی هستم

در دیداری دوستانه که به مناسبت سالروز درگذشت شادروان «فریدون رادبوی» بازیکن اسبق هما برگزار شد، فرشاد پیوس موفق شد هت‌تریک کند.
به گزارش پیروزی دیلی، این دیدار بین تیم پیشکسوتان تهران و یاران رادبوی انجام شد که در نهایت تیم پیشکسوتان تهران با ۳ گل فرشاد پیوس مقابل ۲ گل احمد حاج‌علی‌گل و نریمان خان‌بابایی برابر تیم حریف به برتری ۳ بر ۲ رسید. 

در جریان این دیدار نمادین و دوستانه یاد و خاطره ابراهیم آشتیانی، اکبر افتخاری، کاظم سیدعلیخانی، منصور پورحیدری، ناصر حجازی، همایون بهزادی، غلامحسین مظلومی و... هم گرامی داشته شد. در همین راستا بد ندیدیم دقایقی با فرشاد پیوس گپ بزنیم که هنوز هم بوی گل می‌دهد! 

* آقافرشاد هنوز هم بوی گل می‌دهید!

 (با تعجب) چطور مگر؟!

 * شنیدیم در بازی پیشکسوتان هر ۳ گل تیم پیشکسوتان تهران را زده و هت‌تریک کردید. 

نه آقاجان! یک بازی دوستانه به یاد زنده‌یاد فریدون رادبوی پیشکسوت خوشنام هما بود که ما هم شانسی گل زدیم. زحمت اصلی را بقیه بچه‌ها کشیدند. 

* ولی هر جایی بازی پیشکسوتان است و شما هم حضور دارید، گل می‌زنید. توضیحی می‌دهید؟

 باورتان نمی‌شود من در این سن و سال هم تشنه گلزنی هستم. هنوز از گل زدن لذت می‌برم و شاید دلیلش همین باشد. 

* شم گلزنی ذاتی‌ است یا با تمرین به دست می‌آید؟ 

خداوند اردشیرخان لارودی را حفظ کند. ایشان که پیشکسوت عرصه روزنامه‌نگاری ورزشی است... 

* و البته استاد و پیر همه ما ورزشی‌نویسان... 

بله، آقا لارودی زمانی که در راه‌آهن مربی ما بود، همیشه می‌گفت بخشی از گلزنی ذاتی است و بخشی دیگر اکتسابی و با تمرین حاصل می‌شود اما یک مهاجم ذاتاً باید گلزن باشد. به نظر من این ذاتی بودن مهم‌تر است. 

* در حال حاضر مهاجمی را می‌شناسید که ذاتاً گلزن باشد؟

فوتبال امروز یک مقدار عوض شده است. تیم‌ها با یک مهاجم قلدر، تنومند و جنگنده به زمین می‌روند تا وینگرها و مهاجمان کاذب گل بزنند. 

* جواب سؤال ما را ندادید.

 بنویسید همه خوب هستند. مهدی طارمی، علی علیپور، گادوین منشا، سردار آزمون، انصاری‌فرد و... خوب هستند اما من شم گلزنی رضا قوچان‌نژاد را خیلی می‌پسندم. علی علیپور هم این روزها خیلی تلاش می‌کند و گل‌های حساسی می‌زند. او جوان است و می‌تواند با تقویت شم گلزنی خود حتی فیکس تیم ملی شود.

پرسپولیس

پیوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی