پیوس: مهدی باز هم آقای گل می‌شود، فقط باید به او فرصت دهید

پیوس: مهدی باز هم آقای گل می‌شود، فقط باید به او فرصت دهید

مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس می‌گوید طارمی زودتر از حد تصور گلزنی را شروع می‌کند و باید به او فقط فرصت داد.

به گزارش پیروزی دیلی، مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس می‌گوید طارمی زودتر از حد تصور گلزنی را شروع می‌کند و باید به او فقط فرصت داد.
فرشاد پیوس که حامی طارمی است می‌گوید: «من انتقاد می‌کنم و خود مهدی هم می‌داند انتقاد من سازنده است. الان هم قول می‌دهم او آقای گل می‌شود و هت‌تریک می‌کند. فقط باید فشار و استرس او از بین برود.»


پرسپولیس با شکست دادن تراکتور در تبریز دومین برد پیاپی را کسب کرد تا شروع خوبی داشته باشد؟
بله پرسپولیس شروع خوبی داشته ولی من فکر می‌کنم بازی مقابل تراکتور فقط سه امتیاز شیرین داشت. البته روز خوب بیرانوند هم بود. در دقایق پایانی چند گل صددرصد را گرفت تا پرسپولیس دست پر به تهران برگردد. اینکه یک تیم شروع خوبی داشته باشد، به لحاظ جمع‌آوری امتیازات خیلی خوب است چون کار در روزهای آخر به مشکل نمی‌خورد.


به لحاظ فنی یعنی چیزی نداشت؟
به لحاظ فنی دو تیم حرفی برای گفتن نداشتند. البته دو تیم از بهترین‌های لیگ هستند خصوصا پرسپولیس اما شرایط بازی باعث می‌شود که بازی بیشتر احساسی باشد تا فنی. از سوی دیگر بدن پرسپولیسی‌ها هنوز سنگین است که این ناشی از تمرینات سخت بدنسازی است و آن را طبیعی می‌دانم بنابراین باید برای بهتر شدن فرصت داد.


خیلی‌ها فکر می‌کردند چون تراکتور بازیکن ندارد راحت می‌شود آنها را شکست داد؟
این تفکر اشتباه است اتفاقا تراکتور تیم خوب و مربی بسیار خوبی دارد. درست است. آنها نتوانستند بازیکن جدیدی بگیرند ولی همین تیم هم خطرناک است. مهدی کیانی و محمد نوری در میانه میدان عالی بازی کردند. باور کنید این مهدی کیانی حتی می‌تواند به تیم‌ملی دعوت شود. بنابراین شما اصلا نباید تراکتور را دست‌کم بگیرید. درست است آنها بازی را واگذار کردند ولی تیم بدی نیستند. در بازی اول هم خیلی خوب بودند و با بدشانسی باختند.


منشا هم اولین گل خود را برای پرسپولیس زد در این باره چه نظری داری؟
منشا خیلی خوب بود. خوب دوید و خوب گل زد. به‌خوبی از عمق نفوذ می‌کردند و در درگیری‌ها حرف اول را می‌زد. دفاع حریف را به‌خوبی تحت فشار می‌گذاشت. شروع خوبی داشت و فکر می‌کنم با گذشت چند هفته بهتر هم می‌شود.


درست برعکس او، طارمی هنوز طارمی فصل قبل نیست.
متاسفانه مهدی در فصل بدنسازی حضور نداشت و برای همین از تیم عقب است. فکر می‌کنم برانکو باید برای او صبح و عصر تمرین بگذارد تا به بقیه برسد.


به نظر می‌آید خیلی تحت فشار است، حتی گله داشت کسی از او علت مشکلات را نپرسیده است؟
دقیقا همین‌طور است. مهدی خیلی تحت فشار است. دو سال پشت‌سر هم آقای گل شده است. توقعات بالا رفته است و در کانون توجه همه قرار دارد و به قولی وظیفه او سنگین‌تر از قبل شده و همین کار را سخت می‌کند. البته زمان من هم همین‌طور بود. همه توقع داشتند که فرشاد پیوس هر بازی، 4 تا گل بزند اما نمی‌شود. در ثانی دو هفته گل نمی‌زدم رسانه‌ها فشار می‌آوردند و انتقاد می‌کردند.


شما انتقادپذیر بودید؟
بله انتقادپذیر بودم ولی انتقاد سازنده را قبول می‌کردم. من دو هفته اگر گل نمی‌زدم، فشار تمرینات و تمرکزم را بیشتر می‌کردم تا جبران کنم. وظیفه من گل زدن بود پس باید گل می‌زدم. مهدی هم وظیفه‌اش گل‌زدن است پس انتقاد سازنده را قبول کند و با تمرین بیشتر، مشکل را حل کند. او الان استرس زیادی دارد و فشارهای بالایی را تحمل می‌کند. با یک گل همه‌چیز کم می‌شود.


مهدی گفته امسال با 20 گل آقای گل می‌شود؟
چرا که نه، شما الان را نگاه نکنید. فرشاد پیوس هم به شما قول می‌دهد که مهدی باز هم آ‌قای گل می‌شود. او از هفته سوم گلزنی را شروع خواهد کرد و در ادامه مثل فصل قبل بهترین گلزن ایران خواهد شد. من هیچ‌وقت بدِ مهدی را نخواستم و همیشه هم که با او صحبت کردم، انتقادم سازنده بوده است. امیدوارم که با یک گل هر چه زودتر از زیر این فشارها بیرون بیاید.


فرشاد پیوس با زدن 9 گل بهترین گلزن پرسپولیس مقابل تراکتور بوده کسی این رکورد را می‌شکند یا نزدیک می‌شود؟
نمی‌دانم. بالاخره با توجه به تعداد بازی‌هایی که این سال‌ها انجام می شود، باید بتوانند چنین کاری را بکنند. آن موقع من زحمت تمام بچه‌ها را به گل تبدیل می‌کردم. من چه با دایی، چه ناصر محمدخانی یا حتی کرمانی‌مقدم زوج خوبی می‌ساختم و توپ آخر به من ختم شد و چاره‌ای جز گل زدن نبود. امیدوارم یک پرسپولیسی رکورد من را جابه‌جا کند.


بحث زوج شد آیا زوج مهدی طارمی و منشا خوب بود؟
این بازی اول بود. باید فرصت داد تا این دو نفر کنار هم بیشتر بازی کنند. من فکر می‌کنم می‌توانند بهترین زوج را بسازند. البته پرسپولیس روی نیمکت علیپور آماده را هم دارد. برانکو در خط حمله دستش باز است و مطمئن باشید خط حمله پرسپولیس بهتر از فصل قبل خواهد بود.

اقای گلی

طارمی

پیوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی