پیوس:مگر می‌شود آقای گل ایران به تیم ملی دعوت نشود؟/ برانکو می‌تواند "فرگوسن" پرسپولیس شود

پیوس:مگر می‌شود آقای گل ایران به تیم ملی دعوت نشود؟/ برانکو می‌تواند "فرگوسن" پرسپولیس شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مگر می‌شود آقای گل فوتبال ایران به تیم ملی دعوت نشود و کی‌روش به لیگ ایران چگونه نگاه می‌کند.

فرشاد پیوس، در مورد بازی دو تیم پرسپولیس و الجزیره امارات و اینکه پیش‌بینی وی از این دیدار چیست، اظهار داشت: بازی زیاد سختی برای پرسپولیس نیست. الجزیره در لیگ امارات شرایط خوبی نداشته و پرسپولیس بهتر از الجزیره است.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس باید بازی را هجومی دنبال کند و طبق چیزی که من از مدافعان آنها دیدم خیلی آسیب‌پذیر هستند. به همین دلیل پرسپولیس می‌تواند با تمرکز بالا از نقاط ضعف مدافعان الجزیره نهایت بهره را ببرد. پرسپولیس در حال حاضر شرایط روحی خوبی دارد و می‌تواند با تمرکز در دفاع پیروز میدان شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه روز گذشته فهرست ۳۵ نفره تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از سوی کی‌روش اعلام شد و علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در این فهرست حضور نداشت، گفت: من لیست تیم ملی را هنوز ندیدم و از شما می‌شنوم که علیپور از پرسپولیس دعوت نشده است. من واقعا متوجه نمی‌شوم، مگر می‌شود آقای گل فوتبال ایران به تیم ملی دعوت نشود؟ کی‌روش به لیگ ایران چگونه نگاه می‌کند که علیپور را برای جام جهانی دعوت نکرده است؟

وی ادامه داد: من واقعا از اینکه علیپور دعوت نشد خیلی ناراحت شدم. وی می‌توانست حداقل یک ذخیره خوب روی نیمکت تیم ملی برای جام جهانی باشد و از این بابت برای علیپور متاسفم. وی بازیکن با کیفیتی است و باید به تلاش خود ادامه دهد. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و از اینکه فقط ۴ نفر به تیم ملی دعوت شده‌اند کمی تعجب کردم. در هر صورت باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت و دید که وی با این نفرات چه نتیجه‌ای را خواهد گرفت.

پیوس در خصوص اینکه شنیده می‌شود امروز قرار است قرارداد برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم به مدت ۲ سال تمدید شود، خاطرنشان کرد: برانکو مربی کاربلدی است و تفکراتش برای پرسپولیس در این سال‌ها جواب داده است. به نظرم برانکو می‌تواند با ایده‌های جدید در هر سال می‌تواندپرسپولیس را به موفقیت برساند و برای سال‌های سال در این تیم بماند. برانکو می‌تواند تبدیل به یک فرگوسن برای پرسپولیس شود و سال‌ها در این تیم بماند. به نظرم نباید برانکو را راحت از دست داد.

علیپور

فرشاد پیوس

پرسپولیس

عاشق پرسپولیس :
۲۴ ارديبهشت ۹۷
نظر کیروش برای انتخاب بازیکنان تیم ملی از این قرار است:
هر سرمربی چاپلوسی او را کند از تیمش تعداد زیادی انتخاب می شوند و هر سرمربی که نظرات مستقل داشته باشد بازیکنانش به سرنوشت علیپور دچار می شوند. البته نباید از شیطنت برخی دوستان راحت گذشت که لیست تیم ملی را درست یک روز قبل از بازی پرسپولیس منتشر کردند تا به پرسپولیس لطمه بزنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی