پیوس: می توانیم قطر را در دوحه شکست دهیم/ بازی ساده ای مقابل قطر نخواهیم داشت

پیوس: می توانیم قطر را در دوحه شکست دهیم/ بازی ساده ای مقابل قطر نخواهیم داشت

 بازیکن سابق پرسپولیس گفت :بازی ساده ای مقابل قطر نخواهیم داشت اما تیم ملی قدرت برد این تیم در کشورش را دارد.


به گزارش پیروزی دیلی، فرشاد پیوس در خصوص بازی ایران و قطر گفت: ابتدا اجازه بدهید عید نوروز را به همه هموطنان عزیزم تبریک عرض کنم و سال خوبی را برای آنها ارزو می کنم،تیم قطر یک تیم چند ملیتی است که به نسبت سالهای گذشته تیم قوتری تشکیل داده و با توجه به  میزبانی جام جهانی2022 والبته نتایجی که در دور رفت کسب کرده، برای متوقف کردن تیم ملی در دوحه تمام تلاششان را خواهند کرد.

پیوس با اشاره به سرمایه گذاری تیم های عربی مانند قطر و امارات در فوتبال که مانند گذشته زنگ تفریح فوتبال ایران نیستند، افزود: در گذشته تیم ملی ایران آنقدر هافبک خلاق و خوب داشت که تیم های عربی حریف ما نمی شدند اما در دیدار پرسپولیس و الریان قطر دیدیم که با وجود برتری یک بر صفر مقابل این تیم به دلیل ضعف خط هافبک ها مغلوب شدیم.

پیشکسوت اسبق تیم ملی و پرسپولیس در پایان اظهار داشت: بازی ساده ای برابر قطر نخواهیم داشت،احتمال بوجود آوردن جنگ روانی در این دیدار بسیار زیاد است و بازیکنان باید کاملا" حرفه ای رفتار کنند،به لحاظ فنی هم من معتقدم خط هافبک هر تیمی که بتواند میانه میدان را از هر نظر از آن خود کند، به طور حتم برنده این مسابقه حساس خواهد بود و من امیدوارم بچه ها با درخشش در این دیدار حساس با دست پر از دوحه به کشور برگردند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه سوم فروردین در دوحه قطر مهمان تیم ملی فوتبال قطر است و سپس هشتم فروردین در ورزشگاه آزادی از چین پذیرایی می کند.

ایران و قطر

پیوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی