پیوس: می‌توانیم نمایش خوب‌مان مقابل آرژانتین را تکرار کنیم

پیوس: می‌توانیم نمایش خوب‌مان مقابل آرژانتین را تکرار کنیم

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نباید از هم‌گروهی با تیم‌های بزرگ و قوی در جام جهانی ناراحت باشیم.
به گزارش پیروزی دیلی، فرشاد پیوس درباره هم‌گروهی ایران با پرتغال، اسپانیا و مراکش در جام جهانی روسیه 2018 اظهار داشت: ما با قرعه سختی مواجه شده‌ایم، ولی دلیلی ندارد که از این تیم‌ها بترسیم. در جام جهانی همیشه بهترین تیم‌ها حاضر هستند و ما هم تیم خوبی هستیم و باید به خودمان ایمان داشته باشیم. ما نباید از اینکه با تیم‌های بزرگ مثل اسپانیا و پرتغال هم‌گروه شده‌ایم نگران و ناراحت باشیم و می‌توانیم خودمان را برابر قهرمان جهان و اروپا محک بزنیم.

 وی در ادامه افزود: ما در جام جهانی قبلی نمایش بسیار خوبی برابر آرژانتین داشتیم و حالا می‌توانیم این نمایش را مقابل تیم‌هایی مثل پرتغال و اسپانیا تکرار کنیم. از طرفی من معتقدم که حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران یک امتیاز بزرگ برای ما محسوب می‌شود، چرا که او برای هر مسابقه استراتژی خاصی دارد. کی‌روش مقابل تیم ملی کشورش هم انگیزه دارد و این موضوع مهمی برای ما در بازی با پرتغال محسوب می‌شود.  

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی شانس صعود از گروه B جام جهانی 2018 را دارد، تصریح کرد: کارمان خیلی سخت است، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ایران می‌تواند خیلی‌ از پیش‌بینی‌ها را به‌هم بزند.

تیم ملی

جام جهانی 2018

پیوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی