پیوس: هم منشا به تیم عربستانی گل می‌زند، هم علیپور!

پیوس: هم منشا به تیم عربستانی گل می‌زند، هم علیپور!

آقای گل سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس و فوتبال ایران هم یکی از کسانی است که معتقد است تیم محبوبش می‌تواند در دیدار برگشت مقابل الهلال عربستان جبران مافات کند.
به گزارش پیروزی دیلی، فرشاد پیوس خوب می‌داند پرسپولیس کار سختی آن هم در مسقط دارد اما همچنان امیدوارانه حرف می‌زند و... 

 *آقافرشاد کجایید؟

 توی مدرسه فوتبال خودم درگیر تعلیم دادن به یک مشت بچه با‌استعداد هستم! 

*ولی فرشاد پیوس کجا و مدرسه فوتبال کجا؟

 راضی‌ام به همین شرایط چون توقعم از زندگی زیاد نیست. اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، می‌افتد و به قول قدیمی‌ها خیلی حرص نمی‌زنم. 

*بگذریم! شما با پرسپولیس مقابل الهلال عربستان بازی کرده بودید؟

 بله، در مسابقات جام در جام آسیا که قهرمان شدیم با الهلال بازی کردیم. در عربستان مساوی کردیم و در استادیوم آزادی با گل مرتضی کرمانی‌مقدم آنها را بردیم که پاس گلش را من دادم. 

* ولی مرتضی کرمانی‌مقدم همیشه به شوخی می‌گوید فرشاد می‌خواست خودش بزند و اتفاقی تبدیل به پاس شد که هنوز هم منت آن را بر سر من می‌گذارد! 

(می‌خندد) مرتضی هنوز هم سر آن بازی با الهلال با من کل‌کل می‌کند اما باورکنید می‌خواستم پاس بدهم. 

*بسیار خوب، به نظر شما نتیجه بازی رفت پرسپولیس و الهلال واقعی بود؟ 

نه! هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد اما به هر حال فوتبال همین است. بارسا 4 گل از پاری‌سن‌ژرمن خورد و در بازی برگشت 6 گل زد. نزد؟

 *بله اما بارسا در نوکمپ و زمین خودش 6 گل به پاری‌سن‌ژرمن زد، در حالی که پرسپولیس باید بالاجبار در مسقط بازی کند و نه استادیوم آزادی؟

راست می‌گویید! اصلاً حواسم نبود. خیلی حیف شد که ما نمی‌توانیم در ورزشگاه آزادی تهران و جلوی 100 هزار هوادار عاشق و پرهیجان پرسپولیس با الهلال بازی کنیم. با این حال یک چیزی ته دلم می‌گوید الهلال را در بازی برگشت می‌بریم اما صعود... واقعاً نمی‌دانم. خیلی سخت است. 

*شاید هم غیرممکن؟

 در فوتبال غیرممکن وجود ندارد. خدا را چه دیدید، شاید به الهلال 4 یا 5 گل زدیم، هرچند خیلی سخت است.

 *برانکو هم عین همین حرف را زده است؟ 

گفتم که خیلی سخت است اما غیرممکن نیست.

فرشاد پیوس

پرسپولیس-الهلال

صبا :
۱۵ مهر ۹۶
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی