پیوس: والدین درانتخاب مدرسه فوتبال دقت کنند/باشگاه‌ها اهمیت بدهند

پیوس: والدین درانتخاب مدرسه فوتبال دقت کنند/باشگاه‌ها اهمیت بدهند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه ها باید به پایه هایشان نیز اهمیت بدهند، گفت: والدین روی انتخاب مدرسه فوتبال کودکانشان دقت کنند.

به گزارش پیروزی دیلی،فرشاد پیوس در رابطه با شرایط فوتبال پایه در استان تهران گفت: به اعتقاد من باشگاه ها اهمیت کافی را به تیم های پایه شان نمی‌دهند. من حدود ۱۸ سال است که در مدارس فوتبال مشغول فعالیت هستم و در این سطوح فعالیت می کنم اما واقعا سطح فوتبال پایه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری استاندارد نیست. در این مدت از مدرسه فوتبال من چند بازیکن به تیم ملی رفتند و به باشگاه های مختلف فرستاده شدند.

وی افزود: گاهی اوقات این کودکان حتی در زمین هایی مسابقاتشان را برگزار می‌کنند که چمن مصنوعی است و شرایط ایده آل را ندارد و برای زانو و سلامت بچه ها ضرر دارد. باید بررسی شود تا شرایط مناسبی برای کودکان مهیا شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: حدود سی سال قبل من در قطر بازی می کردم در آن زمان آنها برای فوتبال امروزشان برنامه ریزی ویژه ای داشتند. هر باشگاه در بخش پایه بازیکنان خوب را شناسایی می‌کرد برای آنها امکانات لازم را فراهم میکرد. در آن زمان بازیکنان خوب سرویس رفت و برگشت داشتند. ما هم برای اینکه فوتبالمان را حرفه ای کنیم و حداقل استانداردهای بین المللی را زمینه پایه ها داشته باشیم حد اقل امکانات را فراهم کنیم.

پیوس اضافه کرد: در حال حاضر به فصل تابستان نزدیک می‌شویم  و خانواده ها باید دقت کنند تا فرزندانشان را در هر مدرسه فوتبالی نگذارند ابتدا برای فعالیت باید رزومه کاری افراد مشخص باشد. اگر مدرسه فوتبال به اسم کسی است باید دقت کنند تا حتما آن فرد در تمرینات حضور داشته باشد. 

مدرسه فوتبال

پیوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی