پیوس: کسی حق ندارد پرسپولیسی‌ها را به تیم ملی دعوت نکند، حتی کی‌روش

پیوس: کسی حق ندارد پرسپولیسی‌ها را به تیم ملی دعوت نکند، حتی کی‌روش

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: طارمی می تواند با زدن گل در بازی مقابل الوحده یک شب رویایی را رقم بزند.


به گزارش پیروزی دیلی، فرشاد پیوس در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی محکوم به برد است و باید برای پیروزی به میدان برود. این بازی اهمیت زیادی دارد  و پرسپولیس اگر می‌خواهد به دور بعدی صعود کند باید قدر این 3 امتیاز را بداند.

وی ادامه داد: الوحده هافبک‌های خوبی دارد و پرسپولیسی‌ها نباید اجازه دهند میانه میدان از دست‌شان خارج شود. طارمی هم می تواند با زدن گل در این بازی یک شب رویایی را رقم بزند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال عدم دعوت پرسپولیسی‌ها به تیم ملی تصریح کرد: نه تنها کی‌روش که هیچ کسی حق ندارد چنین کاری را انجام دهد. تیم ملی برای همه است، نه برای کی‌روش. مگر می‌شود بازیکنان کلیدی تیم ملی را که پرسپولیسی هستند، دعوت نکرد؟ اینکه کی‌روش توقع دارد برانکو از او عذرخواهی کند یک توقع بیجا است. برانکو را همه دوست دارند و به او اعتقاد دارند.

پیوس در پایان خاطرنشان کرد: من همیشه طرفدار کی‌روش بودم اما او باید از این کارهایش عقب‌نشینی کند. دودستگی بین پرسپولیس و تیم ملی اصلاً صورت خوشی ندارد و تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) باید این مسئله را حل کند.

 

ملی پوشان پرسپولیس

پیوس

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی