پیکر زنده یاد زندی تشییع شد/ بدرقه پهلوان به خانه ابدی

پیکر زنده یاد زندی تشییع شد/ بدرقه پهلوان به خانه ابدی

مراسم تشییع پیکر پهلوان بزرگ کشتی ایران برگزار شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مراسم تشییع پیکر پهلوان عباس زندی امروز صبح در استادیوم شیرودی برگزار شد. در این مراسم جمع کثیری از اهالی ورزش و کشتی و دوستداران این پهلوان نامی حضور داشتند.


محمدرضا طالقانی، بهرام افشارزاده، رسول خادم، مهدی مناجاتی، سیدامیر حسینی، بهرام مشتاقی، ابراهیم جوادی، پرویز سیروس پور، حمید بنی تمیم، رضا گل محمدی ورزش تهران، محمد دلیریان، علی اشکانی، عارف ربطی دبیر سابق فدراسیون، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، مجید خدایی، محمدرضا نوایی، پرویز عرب، حمید جاسمیان، حسین ملاقاسمی، آرش میراسماعیلی، علیرضا حیدری، رضا لایق، رحیم علی آبادی، حسن روشن و... از جمله پیشکسوتان و چهره های ورزش بودند که با حضور در این مراسم یاد و خاطره استاد زندی را گرامی داشتند.


این در حالی بود که از مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هیچکس در این مراسم حاضر نبود و جای خالی آنها به چشم آمد.


در این مراسم رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی در جملاتی کوتاه گفت: متاسفانه مرد بزرگی را از دست دادیم که هرگز جای خالی اش در کشتی پر نخواهد شد. پهلوان زندی بزرگ واقعی کشتی محسوب می شد و صداقت، انسانیت و شرافت در رفتار و منش را معنا کرد. اکثر قهرمانان بزرگ ما مدیون او هستند.


پیکر استاد زندی بعد از تشییع باشکوه در استادیوم شیرودی، روی دست دوستدارانش به سمت بهشت زهرا بدرقه شد تا در قطعه نام آوران و در خانه ابدی آرام بگیرد.

کشتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی