پیکه برابر ایران به جمع ۱۰۰ تایی‌ها می‌پیوندد

پیکه برابر ایران به جمع ۱۰۰ تایی‌ها می‌پیوندد

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب برابر ایران صدمین بازی ملی‌اش را انجام می‌دهد.

به‌ گزارش ‌پیروزی دیلی و ‌به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا امشب (چهارشنبه) در کازان به مصاف ایران می‌رود. جرارد پیکه در این بازی حضور خواهد داشت و صدمین بازی ملی‌اش را تجربه می‌کند. او سیزدهمین بازیکن تاریخ تیم‌ ‌ملی اسپانیا است که به این رکورد می‌رسد.


پیکه که در سال ۲۰۱۰ قهرمانی در جهان را تجربه و در سال ۲۰۱۲ یورو را فتح کرد در تیم‌های پایه درخشید تا این  که ویسنته دل بوسکه او را به تیم‌ ‌ملی فراخواند. مدافع اسپانیایی برای نخستین بار در یازدهم فوریه سال ۲۰۰۹ در سویا مقابل انگلیس در یک بازی دوستانه برای لاروخا به میدان رفت و در ۲۸  مارس نخستین بازی رسمی‌اش را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی برابر ترکیه انجام داد.


پیکه در مسیر ۹ بازیکن ملی‌پوش با ۱۰۰ بازی ملی قرار دارد. چهار بازیکن از این ۹ بازیکن هنوز در کنارش در تیم‌ ‌ملی حضور دارند و جام جهانی ۲۰۱۸ را تجربه می‌کنند. پیش از این ایکر کاسیاس، ژاوی هرناندس، ژابی آلونسو، سسک فابرگاس و فرناندو تورس در تیم‌ ‌ملی در کنار پیکه حضور داشتند و اکنون تنها سرخیو راموس ، آندرس اینیستا، داوید سیلوا و سرخیو بوسکتس در تیم‌ ‌ملی دیده می شوند.


پس از دیدار نخست لاروخا در روسیه، پیکه اعلام کرد پس از جام جهانی از تیم‌ ‌ملی خداحافظی خواهد کرد. با این حال فرناندو هیرو، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا امیدوار است او نظرش عوض شود.


بازیکنانی که ۱۰۰ بازی ملی در اسپانیا انجام دادند عبارتند از:


۱. ایکر کاسیاس ۱۶۷ بازی


۲. سرخیو راموس ۱۵۳ بازی


۳. ژاوی هرناندس ۱۳۳ بازی


۴. آندرس اینیستا ۱۲۸ بازی


۵. آندونی زوبی زارتا ۱۲۶ بازی


۶. داوید سیلوا ۱۲۲ بازی


۷. ژابی آلونسو ۱۱۴ بازی


۸. سسک فابرگاس ۱۱۰ بازی


۹. فرناندو تورس ۱۱۰ بازی


۱۰. سرخیو بوسکتس ۱۰۴ بازی


۱۱. رائول گونسالس ۱۰۲ بازی


۱۲. کارلس پویول ۱۰۰ بازی


۱۳. جرارد پیکه ۹۹ بازی.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی