چالش بزرگ برانکو با 3 بازی در 9 روز

چالش بزرگ برانکو با 3 بازی در 9 روز

فشردگی بازی‌ها و کمبود بازیکن چالش بزرگ برانکو در روزهای آتی خواهد بود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، فشردگی شدید مسابقات و حضور پرسپولیس در دیدارهایی که با فاصله چند روز یک‌بار برگزار می‌شود سبب شده تا بازیکنان پرسپولیس با خستگی ناشی از این فشردگی در مسابقات حاضر شوند و خطر مصدومیت بازیکنان این تیم را تهدید کند.


سه بازی در 9 روز

شاگردان برانکو از 9 اردیبهشت تا هجدهم این ماه، در سه دیدار و به ترتیب در مقابل ذوب‌آهن، سیاه‌جامگان و الوحده به میدان خواهند رفت. این در حالی است که از دوازدهم فروردین تا به امروز، پرسپولیسی‌ها در 6 دیدار به میدان رفته‌اند.


خستگی مشهود یاران برانکو

سرخ‌ها در مقابل الهلال در دقایق پایانی به وضوح خسته بودند. با وجود بدنسازی بدون نقص پرسپولیسی‌ها، به علت عدم حضور نیمکت‌نشینان کافی و با توجه به پروازها و بازی‌های متوالی، خستگی شاگردان برانکو اجتناب ناپذیر بوده و انتظار می‌رفت که با توجه به حضور اکثر نفرات اصلی سرخ‌ها در مقابل پدیده، این مشکل در دقایق پایانی رخ دهد.


صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان، هدف اصلی سرخپوشان

با قهرمانی در لیگ برتر، در حال حاضر تنها هدف برانکو و شاگردانش صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. هدفی که با پیروزی در دیدار مقابل الوحده می‌توان به آن نائل آمد. به شرطی که در این بحران کمبود بازیکن، با استراحت دادن بازیکنان اصلی و خسته تیم در رقابت‌های بی اهمیت لیگ برتر مانع از مصدومیت و تشدید خستگی بازیکنان شده و برای لیگ قهرمانان با تمام قوا حاضر شویم.



فصل آتی و لیگی که به پایان رسیده

با قهرمانی در لیگ برتر، تکلیف سرخ‌‌ها در فصل جاری کاملا مشخص شده و سرخ‌پوشان باید به فکر فصل آتی باشند. برانکو تعداد زیادی بازیکن جوان روی نیمکت دارد که به نظر می‌رسد بایستی وضعیت‌شان برای لیگ 96-97 مشخص شود. نفراتی چون علوان‌زاده، آقایی، طاهرخانی و کرملاچعب دقایق محدودی برای پرسپولیس به میدان رفته‌اند و دو بازی آینده، بهترین فرصت برای محک زدن جدی این نفرات خواهد بود.


نیاز به استراحت مهره‌های کلیدی

در دیدار مقابل الهلال حسینی و رفیعی غایب بودند تا استراحت اجباری داشته باشند. این دو در دیدار مقابل ذوب‌آهن حضور خواهند داشت. اما نفراتی مانند کامیابی‌نیا، ماهینی، محرمی، امیری و حتی طارمی نیز به استراحت در طی دو دیدار آتی خواهند داشت تا اتفاقی که برای انصاری در دیدار مقابل پدیده افتاد و این بازیکن کلیدی مصدوم شد تا در مقابل الهلال با درد بازی کرد، برای سایر بازیکنان کلیدی در حساس‌ترین دیدار فصل مقابل الوحده تکرار نشود.


پدرام محمدزاده

لیگ برتر

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس

پرسپولیس-الهلال

پرسپولیس-ذوب آهن

پرسپولیس-سیاه جامگان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی