چانه‌زنی بی فایده مسئولان پرسپولیس/ ژوزه همچنان پول نقد می‌خواهد

چانه‌زنی بی فایده مسئولان پرسپولیس/ ژوزه همچنان پول نقد می‌خواهد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون حاضر نشده است طلب خود را به صورت قسطی دریافت کند.

به گزارش پیروزی دیلی، مسئولان باشگاه پرسپولیس دور جدیدی از مذاکرات خود را با وکیل «مانوئل ژوزه» پشت سر گذاشتند تا این مربی را راضی به پرداخت اقساطی طلب هایش کنند.

آنها پیشنهاد جدیدی را به وی ارایه دادند تا ژوزه در قسط اول، بیش از ۵۰ درصد از مطالباتش را دریافت و باقیمانده مطالباتش را در چند مرحله دریافت کند. پیشنهادی که به وکیل وی اعلام شد اما با مخالفت سرمربی اسبق سرخپوشان همراه شد.

مانوئل ژوزه اعلام کرده است زیر بار توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس نمی رود و تمام طلب خود از این باشگاه را بصورت نقد می خواهد. در غیر اینصورت با شکایت مجدد خود از باشگاه پرسپولیس، موجبات محرومیت این تیم را فراهم خواهد کرد. با این حال مدیران باشگاه پرسپولیس بار دیگر تصمیم دارند با وکیل ژوزه وارد مذاکره شده و مبلغ بدهی خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

باشگاه پرسپولیس طبق حکم دادگاه بین المللی ورزش موظف است مبلغ یک میلیون و سیصد هزار یورو به سرمربی پیشین خود پرداخت کند. 

پرسپولیس

ژوزه

صبا :
۱۱ شهریور ۹۶
خدا لعنت کن
ه باعث و بانی های امدن و رفتن ژوزه و ازبین رفتن این همه پولی که حقشون نیست و پول مفته وایشالله از گلوشون پایین نره وخفه شون کنه.پرتغالی های کثیف حرومت باد.
علی :
۱۱ شهریور ۹۶
اقای پیروزی دیلی چنروزپیش اعلام کردیدایرانسل دوازده میلیارد تومان به حساب پرسپولیس ریخت وطلب ژوزه هم هشت میلیاردهست حالا چرا خوب این پولیوکه ایرانسل ریخته بحسابشون بحساب ژوزه واریزنمیکنند؟ برای مردم چرا شفاف سازی نمیکنند اقای طاهری ورودیها وخروجیها وپرداختیهای باشگاهو ؟ اگرشخصی نهاد حسابش پاک باشه بنظرمن هیچ ترسی ازشفاف سازی ندارد. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی