چرا برانکو!؟ کیروش از ۴۰ میلیون هوادار سرخ عذرخواهی کند

چرا برانکو!؟ کیروش از ۴۰ میلیون هوادار سرخ عذرخواهی کند

اهانت به خانواده پرسپولیس و سرمربی فهیم ما ، انواع تهمت و افترا و بهانه گیری ها، خردکردن شخصیت ملی پوشان مان و بداخلاقی ها و به بازی گرفتن آبروی کشور و وحدت ملی حول تیم ملی ایران توسط کیروش چیزی نیست که هواداران پرسپولیس به سادگی از کنار آن عبور کنند.

پرسپولیس امید اول قهرمانی لیگ است. در آسیا شروع فوق العاده ای داشته است. بازیکنانش تحت قرارداد با پرسپولیس و در عهد و پیمان با هواداران و سرسپرده تیمشان هستند. برانکو عضو خانواده پرسپولیس و همچنان خط قرمز ارتش سرخ آسیاست و نماینده ۴۰ میلیون از مالکان تیم ملی. حرف او حرف هوادار و حرف هوادار حرف اوست. این ضمانت قهرمانی لیگ و آسیاست. کیروش بدنبال عذرخواهی هواداران پرسپولیس از خود نباشد! عذرخواهی بابت چی؟ بابت کدام اشتباه ؟

مدیران باشگاه حق شکستن برانکو و برانکو حق شکستن خود و خانواده بزرگ خود ، پرسپولیس را ندارد. اعتراض و انتقاد بحقی بود که کردیم و تمام شد. نتیجه اش ۱۱ بازیکن آماده و جنگنده ی شایسته تیم ملی اند که میتوانیم و باید ۳ تا ۴ روز پیش از فیفادی در اختیار تیم ملی قرار گیرند.

آقای کیروش نمایندگان ایران در آسیا را دیدید. استقلال را مقابل السد و الاهلی دیدید. بازکنانی دست و پا بسته، در هربازی فقط ۲۰ دقیقه در حد نام استقلال بزرگ. و اما پرسپولیس را جلوی شاکله تیم ملی عربستان دیدید. همان تیمی که قبل و بعد قرعه کشی مقدماتی جام جهانی به اتفاق حامیان تان سجده شکر بجای گذاشتید برای قرار نگرفتن در گروه مرگ! همین کافی که سرمربی الهلال بعد از بازی همینکه به پرسپولیس نباخته اند ابراز رضایت کرد. کدام مربی ؟ کدام تیم ؟ کدام بازیکن ؟ کدام ...؟

آقای کیروش اینجا ایران است. اینجا لباس تیم ملی برای صاحبان اصلی آن قداست دارد و برای بدست آوردنش باید سر و دست شکست و سر از پا نشناخت. چه کسی حق داده تا منافع تیم ملی را با مسایل شخصی خود پیوند بزنید. بی صبرانه منتظریم برای دعوت نشدن هریک از ملی پوشان مان به تیم خودمان! جداگانه دلایل فنی، منطقی و حرفه ای بیاورید وگرنه امیدست ضمن دعوت از ملی پوشان پرسپولیس که لایق حضور در تیم ملی هستند و در تمکیـن از قـوانیـن فیفـا و پایبندی به اخلاق حرفه ای، خود را بخاطر اهانت به شعور و انتخاب ۴۰ میلیون ایرانی، ملزم به عذرخواهی از برانکو و خانواده بزرگ پرسپولیس بدانید.

فقط یک لحظه تجسم کنید سکوهای خالی آزادی را در بازی با چین یا مشاهده بیانیه های اهانت آمیز، تحریک آمیز و سرشار از اهانت و تهمت و فرافکنی خود را روی میز کمیته فنی و کمیته انضباطی فیفا به پیوست طومار هواداران ارتش سرخ آسیا به قصد فشار بر فیفا برای پادرمیانی فی مابین دو عضو خود. یکطرف برانکو-پرسپولیس و طرف دیگر کی روش تنها ! یا حکم به تعلیق پروانه کاری و مربیگری حرفه ای تان.

شاید اگر فدراسیون فوتبال و آقای تاج نتواند برای حل ماجرای ملی پوشان مان و الزام شما به تمکین از اصول حرفه ای فوتبال به سرعت راهکاری بیابند مجاب کردن این هواداران عاشق برای عدم چنگ انداختن به دامان مرجع رسمی فوتبال دنیا ناممکن به نظر آید. باور کنید زود دیر میشود کارلوس عزیز


علیرضا هادیان

برانکو

کی روش

Matt :
۱۱ اسفند ۹۵
حضرت هادیان، من پرسپولیسیم ولی واقعا برای قلم پر از تنفر و یک طرفت متاسفم. اینو که چاپ نمیکنی ولی فقط بخونش. یک موی سر کی روش از تمام باشگاه پرسپولیس، برانکو و فوتبال ایران یک میلیون در صد بیشتر می ارزه. تو واقعا نویسنده هستی با این اینطور نوشتنت؟ مردی چاپ کن اینو. اگر مردی!؟ فقط زند باد کی روش وشما نویسنده های پر خشم و تنفر نه.
بهنام :
۸ اسفند ۹۵
آقای هادیان، قلم فوق العاده ای دارید. نمره ت بیست
علی کاوه :
۸ اسفند ۹۵

عالیست
این تنها راه برای پاسخگوئی به یاوه های مردی است که فراموش کرده اینجا ایران است


پرسپولیس ای شکوه پابرجا

در دل التهاب دوران ها

عشق من در روزهای دشوار

زخمی سربلند بحرانها
ایستادی بر جنگ رودر رو

خنجر از پشت می زند دشمن

گوئی از ما در نهان برما

عشق من پشت حیله را بشکن

رگت امروز تشنه عشق است

دل رنجیده خون نمی خواهد

دل تو تا ابد برای تپش

غیر عشق و جنون می خواهد

شرم بر من اگر حریم تو شود

پیش چشم من شکسته شود

وای بر من اگر ببینم چشم

روی رویای عشق بسته شود

می شود با تو دل به دریا زد

می شود با تو دل به دنیا بست

 

تاج اگر ملاحظه پست ومقامش را می کند

ما چیزی برای باختن نداریم

هستیم تا انتهای عشق

فقط پرسپولیس

محبوب

مظلوم

تاریخ



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی